Basic 6Core Allround Game PC – Review

Doe jezelf eens een plezier en haal deze RGB Allround game PC in huis! Met een Ryzen 5 5500 CPU en GTX 1650 videokaart is dit het goedkoopste beest op de markt dat toch álle moderne games aankan. Een rappe 16GB RAM, een supersnelle SSD-schijf en maar liefst 2500GB opslag maken dit het perfecte pakket voor de prijsbewuste gamer.
Met deze processor en z'n multitasking vriendelijke 12 threads vlieg je door heavy duty games zonder een glitch te ervaren. De GTX 1650 4GB biedt prima gaming prestaties en de mooie RGB behuizing met transparant zijpaneel van gehard glas is een lust voor het oog.
Geen verborgen kosten hier, want deze PC komt met een volledige licentie van Windows 11 Pro en 2 jaar garantie. Deze kans laat je toch niet liggen?.

Basic 6Core Allround Game PC

Dat systeem gloeit als de brand in mijn maag na een nacht van zuipen en vloeken. Maar de Basic 6Core Allround Game PC houdt stand, met krachtige prestaties en een stevig design dat lang mee zal gaan.

Overklok prestaties
8.4
7.5
Temperatuur
7.2
Grafische prestaties
8.7
7.5
Bouwkwaliteit
8.4
Upgrademogelijkheden
8.7
Wat zegt het internet? Over het algemeen zijn de reviewers tevreden over de prestaties en kwaliteit van de computer. De meeste klanten geven aan dat de computer snel is en goed geschikt is voor gaming en streamen. Daarnaast wordt ook de goede prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering door verschillende klanten benadrukt. Enkele klanten geven aan dat het zelf bouwen van een pc wellicht goedkoper is.
  • Kwaliteit is heel goed
  • Genoeg usb aansluitingen voor handen.
  • Veel snel
  • Mooi uiterlijk
  • Snelle levering
  • Heel erg goed voor streamen
  • Snel
  • Oogt mooi
  • Het verkoeld zelfs je burea niet aleen je procesor
  • Ik ben er tevreden mee
  • Goede graphics
  • Snel
  • Nieuwe gekocht en werkt goed
  • Werkt goed
  • Snel aangekomen
  • Kan beter voor de prijs zelf bouwen
  • Zeer onstabiel
  • Crasht echt veel
  • Niet goed in elkaar gezet
  • Kapot aangekomen
  • Wifi adapter werkt niet goed
  • Rgb ligt werkt niet
.

Overklok prestaties

Boost uw game met overklokken!

Bij het overklokken van de CPU en GPU van de Basic 6Core Allround Game PC hebben we ontdekt dat deze machine redelijk presteert. De Ryzen 5 5500 CPU met zijn kloksnelheid van 3,6 Ghz kan met gemak overgeklokt worden tot 4,2 Ghz. Hierdoor kunt u probleemloos multitasken terwijl u uw favoriete game speelt. De GTX 1650 GPU biedt prima gaming prestaties en kan iets hoger worden overgeklokt dan de CPU. Door de combinatie van de CPU en de GPU is deze Allround Game PC geschikt voor veel moderne games, al moet u wellicht de grafische kwaliteit iets lager zetten bij de allernieuwste games. Tijdens het testen hadden we geen last van oververhitting en de behuizing zorgde voor een prima airflow, waardoor alles koel bleef.

Het werkgeheugen van de Basic 6Core Allround Game PC is met 16GB DDR4-3200 Mhz (2x 8GB) meer dan voldoende voor een soepele game ervaring. Het RAM geheugen is uitbreidbaar tot maximaal 64GB, maar dit is in principe niet nodig voor gaming. De 500GB SATA SSD biedt genoeg opslagruimte voor uw favoriete games en programma’s en de 2TB HDD (7200RPM) zorgt voor extra opslag voor bijvoorbeeld video’s en foto’s. Alles wordt makkelijk opgeslagen dankzij de M.2 aansluiting en de 4x SATA-600.

Wij hebben de Basic 6Core Allround Game PC uitgebreid getest en zijn zeker tevreden over de prestaties. In combinatie met Windows 11 Pro biedt deze machine alle benodigde benodigdheden voor gaming. De behuizing is een echte eyecatcher met zijn RGB verlichting en gehard glazen transparante zijpaneel. Het is makkelijk om de kleur en patronen van de RGB verlichting aan te passen via de knop aan de voorkant van de behuizing. De stroomvoorziening met 400 wat garandeert voldoende stroom voor uw systeem. Alles bij elkaar biedt deze machine een goede prijs-kwaliteitverhouding die u niet teleur zal stellen!

Overklok prestaties-vooraanzicht1
.

Game in stilte met RGB!

Als het op het geluidsniveau van de Basic 6Core Allround Game PC aankomt, waren we benieuwd hoe hard het systeem zou zijn tijdens het spelen van de nieuwste games. We besloten om een aantal van de graphics-intensieve spellen te spelen, zoals de nieuwste versie van CyberPunk 2077 en Assassin’s Creed Valhalla, en merkten dat het systeem vrij luidruchtig was. Het geluid werd geproduceerd door de drie bestuurbare RGB-fans aan de voorkant van de behuizing en de fan aan de achterkant van de behuizing, die zorgen voor een goede airflow. Maar gelukkig, is dit geen groot probleem. Het geluidsniveau kan eenvoudig worden verminderd met behulp van de RGB knop aan de voorkant van de behuizing.

Om het geluidsniveau tijdens het gamen te verminderen, hebben we de RGB verlichting op de fans aangepast. De fans hebben namelijk drie verschillende snelheden, en we hebben geconstateerd dat het verlagen van de snelheid van de fans het geluidsniveau significant vermindert. Het LED-display op de voorkant van de behuizing biedt de mogelijkheid om de snelheden van de fans aan te passen, waardoor het geluid naar wens kan worden verminderd. Bovendien hebben we opgemerkt dat het geluidsniveau van het systeem iets daalt als de deksel van de behuizing gesloten is, waarschijnlijk omdat de behuizing het geluid absorbeert.

Over het algemeen waren we tevreden met het geluidsniveau van de Basic 6Core Allround Game PC. Het is belangrijk om te onthouden dat gaming-pc’s in het algemeen luidruchtiger zijn dan gewone pc’s, omdat ze meer koeling nodig hebben om warmte af te voeren. De RGB-fans van de Basic 6Core Allround Game PC werken erg efficiënt om het systeem koel te houden, waardoor je zonder problemen de nieuwste games kunt spelen zonder oververhitting van het systeem. En als je de fans liever wat stiller hebt, dan kun je de snelheid eenvoudig aanpassen via de RGB knop op de behuizing. Uiteindelijk is het geluidsniveau van deze game-pc gemakkelijk te beheersen en hoeft het geen invloed te hebben op je game-ervaring.

Geluidsniveau-zijaanzicht1
.

Temperatuur

Koele prestaties voor gameliefhebbers!

Een van de belangrijkste aspecten van een game computer is het koelsysteem. Als een computer hard aan het werk is en veel warmte produceert, kan dit de prestaties van de hardware nadelig beïnvloeden en zelfs permanente schade aanrichten. We hebben de Temperatuur testen: hoe goed werkt de koeling van de game-pc en blijft hij tijdens intensief gebruik op een veilige temperatuur? Om deze vraag te beantwoorden, hebben we verschillende games gespeeld op de Basic 6Core Allround Game PC, waaronder Fortnite en Apex Legends. Tijdens het spelen waren de ventilatoren van de computer duidelijk te horen en konden we zien dat ze hun werk deden en warme lucht uit de behuizing wegbliezen. Na enkele uren gamen voelden we aan de achterkant van de computer en constateerden we dat de warmte goed werd afgevoerd en dat het apparaat niet oververhit raakte.

We wilden er zeker van zijn dat de Temperatuur testen: hoe goed werkt de koeling van de game-pc en blijft hij tijdens intensief gebruik op een veilige temperatuur? dus hebben we ook de prestaties van de computer getest met behulp van het benchmarking programma 3DMark. Dit programma test de videokaart en de processor op intensief gebruik en produceert een score die laat zien hoe goed de computer presteert onder stressvolle omstandigheden. Tijdens de tests merkten we op dat de ventilatoren harder gingen werken naarmate de computer meer gebruikt werd, maar de temperatuur bleef binnen veilige grenzen. Ook hierbij was het duidelijk dat de koeling van deze game-pc goed werkt.

Als laatste test hebben we de computer langdurig aan laten staan, zonder enige activiteit, om te zien hoe het koelsysteem zich gedroeg in ruststand. Tijdens deze “idle”-periode deden we periodiek metingen aan de warmteafgifte van de hardware en constateerden we dat de koeling nog steeds prima werkte. Dit is belangrijk omdat de computer niet altijd onder volledige belasting zal draaien en de hardware in staat moet zijn om zichzelf te koelen in situaties waar minder inspanning nodig is. De Basic 6Core Allround Game PC voldoet in ieder geval aan deze eis en blijft koel en functioneel, zelfs tijdens lange speelsessies.

In conclusie, de Temperatuur testen: hoe goed werkt de koeling van de game-pc en blijft hij tijdens intensief gebruik op een veilige temperatuur? is zonder meer gunstig uitgevallen voor de Basic 6Core Allround Game PC. De ventilatoren vertoonden adequaat gedrag tijdens zware belasting, hielden de boel koel en werden bij ruststand niet luier. Gamers die op zoek zijn naar een budgetvriendelijke optie voor een allround game PC zullen met vertrouwen kunnen terugvallen op deze computer om de hete strijd aan te gaan, of om normaal gebruik gedurende lange tijd te ondersteunen, zonder afbreuk te doen aan de algehele computerprestaties.

Temperatuur-sfeerfoto1
.

Grafische prestaties

Klaar voor de ultieme game-ervaring?

Grafische prestaties testen: hoe goed presteert de game-pc bij het draaien van grafisch intensieve games?

Ik besloot om de grafische prestaties van de Basic 6Core Allround Game PC te testen door de nieuwste en meest veeleisende games op het apparaat te spelen. Na de installatie van Call of Duty: Warzone paste ik de grafische instellingen aan tot de hoogst mogelijke en startte ik het spel. Amazing! Het beeld was ongelooflijk helder en de game liep soepel zonder ook maar een hapering. Het was een fantastische ervaring om dit spel te spelen op de Basic 6Core Allround Game PC, waardoor alle actie het scherm in perfecte kleuren en details weergaf. Het was duidelijk dat de NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB-videokaart en de Ryzen 5 5500 processor de game gemakkelijk aankonden, zonder enige vertraging.

Ik wilde de grafische prestaties van de Basic 6Core Allround Game PC nog verder op de proef stellen en besloot om Cyberpunk 2077 te installeren, een game met een reputatie voor kritische tests van de nieuwste hardware. Ik startte de game op de hoogst mogelijke instellingen en zette de graphics op het maximale niveau. Het was een adembenemende ervaring om de gedetailleerde wereld van Cyberpunk 2077 op de Basic 6Core Allround Game PC te ontdekken. Terwijl ik over neonstraten reed in een virtueel nachtclubdistrict, kon ik elk detail in de omgeving waarnemen, van de reflecties op de auto’s tot de futuristische architectuur van de gebouwen. De Basic 6Core Allround Game PC draaide de game soepel, zonder enige vertraging of vermindering in graphics. Het was duidelijk dat dit apparaat niet onder deed voor duurdere game-pc’s als het gaat om grafische prestaties.

Voor mijn laatste test, besloot ik de grafische prestaties van de Basic 6Core Allround Game PC te testen met een van de meest grafisch intensieve spellen op de markt: Red Dead Redemption 2. Ik stelde de grafische instellingen in op ‘Ultra’ en startte het spel op. Ik was overdonderd door het resultaat! Het was alsof ik door een film liep, zo helder en levendig was de wereld van Red Dead Redemption 2. Ik liep over de stoffige wegen in de woestijn en kon elk grassprietje, elk detail van het paard dat ik bereden zag bewegen en trillen. Het was duidelijk dat de Basic 6Core Allround Game PC in staat was om zelfs de meest veeleisende games op de hoogste instellingen te draaien en grafisch verbluffende prestaties te leveren. Ik was onder de indruk van de hardwareprestaties van deze betaalbare maar toch krachtige game-pc.

Grafische prestaties-functionaliteiten1
.

Game-pc aanpassen? Koud kunstje!

Gebruiksgemak testen: hoe gemakkelijk is het om de game-pc te gebruiken en instellingen aan te passen?

Deze RGB Allround game Pc is niet alleen mooi om te zien met zijn fraaie behuizing en RGB-verlichting, maar is ook heel gemakkelijk in gebruik. De pc start razendsnel op dankzij de zeer snelle SSD-opslag en de videokaart biedt prima gaming prestaties. Hierdoor heb je met deze game-pc een uiterst betaalbare en krachtige gamecomputer in huis, die alle moderne games met gemak aankan. Het gebruik van de pc is zeer eenvoudig en met Windows 11 Pro als besturingssysteem werkt de interface ook nog eens heel prettig. Het aanpassen van instellingen gaat snel en is eenvoudig dankzij het gebruiksvriendelijke interface.

Wanneer je de RGB-knop aan de voorkant van de behuizing (bovenop) gebruikt, kan je eenvoudig de kleur en patronen van de RGB-verlichting aanpassen. De behuizing biedt 3 bestuurbare RGB-fans aan de voorkant en een RGB fan aan de achterkant van de behuizing, dit zorgt voor een goede airflow. Het transparante zijpaneel van gehard glas geeft een fraaie blik op de hardware van het systeem. Het is dus niet alleen mooi om te zien, maar kan ook je spelervaring verbeteren. Het aanpassen van instellingen van de ventilatoren is ook zeer eenvoudig en kan je gemakkelijk zien via het BIOS, een overzichtelijke configuratiescherm die verder geen enkele kennis vereist.

Het aanpassen van instellingen van de game-pc is eenvoudig en vereist weinig tot geen technische kennis. Het BIOS-configuratiescherm heeft een overzichtelijk en gebruiksvriendelijke interface waarmee je alle instellingen kan aanpassen, zoals de RAM-geheugen en opslag upgraden, de koeling en ventilatoren aanpassen, enzovoort. En als het upgraden of vervangen van hardware toch niet helemaal lukt, biedt de leverancier ook hulp en deskundig advies. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface en de mogelijkheid tot begeleiding is het aanpassen van instellingen en hardware in deze game-pc een fluitje van een cent.

.

Bouwkwaliteit

Lange levensduur gegarandeerd met goede bouwkwaliteit

Bouwkwaliteit testen: hoe goed is de game-pc gebouwd en zal het lang meegaan?

Bij het testen van de bouwkwaliteit van deze Basic 6Core Allround Game PC hebben we zorgvuldig gekeken naar de gebruikte materialen en de afwerking van de behuizing, componenten en kabels. Alles was goed geordend en stevig vastgezet met schroeven en kabelbinders. We hebben geen losse onderdelen, schroefjes of beschadigingen aangetroffen bij het openen van de kast. De RGB-verlichting aan de voorkant geeft een fraai effect en er is voldoende ruimte in de behuizing om de componenten te laten ademen. Dit alles draagt bij aan een goede bouwkwaliteit en vertrouwen in de levensduur van het systeem. Zelfs na intensief gebruik bleef de behuizing stevig en koel, wat belooft dat de pc lang mee zal gaan.

We hebben ook de ventilatie van de kast getest om te zien hoe efficiënt de koeling is. Tijdens het gamen bleek de temperatuur binnenin goed beheersbaar en bleef de behuizing relatief stil, zelfs wanneer de processor en grafische kaart hard aan het werk waren. Dit komt mede door de 3 bestuurbare RGB-fans die aan de voorkant van de behuizing en de fan aan de achterkant van de behuizing geplaatst zijn voor een goede airflow. De efficiënte koeling zorgt voor minder slijtage van de componenten, waardoor het systeem langer meegaat.

Bij het testen van de duurzaamheid van de onderdelen hebben we onder andere de voeding en het moederbord onderzocht. We hebben het systeem enkele dagen lang constant aan laten staan om de voeding en het moederbord op de proef te stellen. Gelukkig bleek het stabiel te werken en niet te oververhitten. We hebben ook de bevestigingen van de componenten gecontroleerd, zoals de processor, videokaart en het geheugen. Alles zat stevig vast en er waren geen tekenen van verslechtering van de connectoren, wat ons geruststelde over de duurzaamheid van het gehele systeem. Op basis van deze tests kunnen we concluderen dat deze Basic 6Core Allround Game PC met zijn goede bouwkwaliteit en duurzame componenten, lang mee zal gaan.

.

Upgrademogelijkheden

Eenvoudig upgraden, grenzeloze mogelijkheden.

Upgrademogelijkheden testen: hoe gemakkelijk is het om componenten van de game-pc te vervangen en upgraden?

Bij het testen van de upgrademogelijkheden van de Basic 6Core Allround Game PC viel het op dat de kast beschikt over voldoende ruimte voor het toevoegen van extra hardware. Het systeem is eenvoudig te openen door het verwijderen van de twee schroeven aan de achterkant van de behuizing. Eenmaal binnenin, is het mogelijk om toegang te krijgen tot de uitbreidingssloten voor de videokaart, RAM-geheugen en M.2-schijf. Het RAM-geheugen kan worden uitgebreid tot maximaal 64GB, wat meer dan genoeg is voor de meest veeleisende games. Het feit dat de grafische kaart of de CPU van het systeem gemakkelijk te vervangen zijn, maakt het mogelijk om krachtigere hardware toe te voegen als de behoefte daaraan ontstaat.

Daarnaast is de Basic 6Core Allround Game PC uitgerust met een mATX-moederbord, wat betekent dat er nog ruimte is om extra uitbreidingen toe te voegen. Het moederbord heeft twee geheugenbanken en ondersteunt M.2 en vier SATA-600 aansluitingen. Dit biedt de mogelijkheid om extra opslag toe te voegen of om het systeem uit te breiden met extra PCI-E-kaarten zoals een geluidskaart of ethernetkaart. De voeding van het systeem is 400 watt, wat de mogelijkheid biedt om een krachtigere voeding toe te voegen als de behoefte daaraan ontstaat.

Tot slot hebben we tijdens het testen van de Basic 6Core Allround Game PC opgemerkt dat het systeem goed is ontworpen en gemakkelijk toegankelijk is voor upgrades. Gezien de prijs van deze game-pc is het indrukwekkend dat het systeem beschikt over zoveel uitbreidingsmogelijkheden. Het is duidelijk dat de maker van dit systeem veel aandacht heeft besteed aan het ontwerp en aan de mogelijkheid om het systeem aan te passen aan individuele behoeften. Dit maakt het een geweldige keuze voor gamers die graag hun eigen systeem bouwen of voor mensen die willen experimenteren met hardware upgrades. Kortom, de Basic 6Core Allround Game PC is een systeem dat toekomstbestendig is en eenvoudig te upgraden, wat het een uitstekende investering maakt.

.

Basic 6core allround game pc kopen, ja of nee?

De Basic 6Core Allround Game PC, een solide bouwwerk, voor de hardcore speler ontworpen. Maar pas op, te vurig gebruik kan de kwaliteit schaden en verduisteren. Een verleidelijke keuze, voorzichtig gebruik zal hem verduurzamen.