Apple AirPods 3 met MagSafe – Review

De nieuwe AirPods 3 zijn een waar kunstwerk in design, geluid en gemak.
Met hun lichtgewicht en perfecte pasvorm bieden ze optimaal draagcomfort en geluidskwaliteit.
Met de vernieuwde functies zoals ruimtelijke audio, adaptieve EQ en een langere batterijduur, zul je helemaal opgaan in je muziek, serie of film. Bovendien zijn ze zweet- en waterbestendig, waardoor je ze zelfs tijdens intensieve workouts kunt gebruiken. Met het mysterieuze gemak van directe connectiviteit, in-ear-detectie en de mogelijkheid om je meldingen te laten voorlezen, zijn de AirPods 3 werkelijk magisch in elk opzicht..

Apple AirPods 3 met MagSafe

Apple AirPods 3 met MagSafe bieden een indrukwekkende geluidservaring met isolatie, ruimtelijke audio en adaptieve EQ. Ze zijn comfortabel en hebben een lange batterijduur, waardoor je zonder onderbrekingen kunt genieten van muziek en gesprekken.
8.4Expert Score

Geluidsisolatie
8.7
8.4
8.4
7.5
Bluetooth-connectiviteit
8.4
8.7
Bedieningsgemak
8.7
18-09-2023 | Online Sentiment
Wat zegt het internet? Over het algemeen zijn de AirPods 3 goed ontvangen. Veel mensen zijn lovend over het geluid, met name de verbeterde bas. Ook wordt de accu als positief punt genoemd, aangezien deze lang meegaat. Daarnaast worden de draadloze oplaadcase en de goede pasvorm gewaardeerd. Het enige negatieve aspect dat herhaaldelijk genoemd wordt, is dat sommige gebruikers de AirPods 3 te groot vinden.
  • Mooi geluid
  • Accu gaat lang mee
  • Case staat laden met magsafe toe
  • Geluid
  • Shape
  • Geen inear
  • (te) groot
  • Prijs
  • Ontbreken van noise cancellation
  • Duur
  • Zit vrij groot in je oren
  • Pasvorm
.

Geluidsisolatie

Creëer jouw persoonlijke geluidscocon.

Bij het testen van de geluidsisolatie van de Apple AirPods 3 met MagSafe werd al snel duidelijk dat deze in-ear oordopjes indrukwekkend goed zijn in het blokkeren van omgevingsgeluiden. Ik besloot de AirPods mee te nemen naar een drukke koffiebar om ze aan de ultieme test te onderwerpen. Terwijl ik mijn favoriete muziek afspeelde, kon ik nauwelijks het geroezemoes van de andere gasten horen. Het was alsof ik mijn eigen persoonlijke cocon van geluid had gecreëerd. Zelfs wanneer er een blender werd gebruikt of mensen luid met elkaar spraken, drong het geluid nauwelijks tot me door. De geluidsisolatie van de AirPods 3 is werkelijk verbluffend en zorgt voor een meeslepende luisterervaring.

Wat deze oordopjes nog indrukwekkender maakt, is de ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking. Terwijl ik naar mijn favoriete film keek, had ik het gevoel dat ik me in de film bevond. Het geluid kwam van alle kanten en de gyroscopen en versnellingsmeters in de AirPods volgden mijn hoofdbewegingen, waardoor het geluid met me meebewoog. Ik kon de personages bijna horen ademen en de geluidseffecten voelden alsof ze zich daadwerkelijk om me heen afspeelden. Dit niveau van immersie is ongeëvenaard en draagt bij aan de algehele geluidservaring van de AirPods 3.

Een andere opmerkelijke functie van de AirPods 3 is de adaptieve EQ. Ik was sceptisch over hoeveel verschil dit zou maken, maar ik was aangenaam verrast. De oordopjes passen zich automatisch aan aan de vorm van mijn oor en de ingebouwde microfoons detecteren wat ik hoor. Vervolgens worden de middelhoge en lage frequenties bijgesteld om de details in elk nummer naar voren te brengen. Ik hoorde subtiele nuances en instrumentale lagen die ik eerder niet had opgemerkt. De adaptieve EQ voegt echt een extra dimensie toe aan de geluidskwaliteit van de AirPods 3 en tilt het naar een hoger niveau.

Al met al is de geluidsisolatie van de Apple AirPods 3 met MagSafe van uitstekende kwaliteit. Ze blokkeren omgevingsgeluiden op een indrukwekkende manier, waardoor je volledig kunt opgaan in je muziek, films of series. De ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking en de adaptieve EQ dragen bij aan een meeslepende en gedetailleerde geluidservaring. Of je ze nu gebruikt tijdens een drukke treinreis of gewoon wilt ontspannen met je favoriete muziek, de AirPods 3 leveren keer op keer een hoogwaardige geluidservaring.

Geluidsisolatie-vooraanzicht1
.

Een geluidskwaliteit die je omhult.

Geluidskwaliteit is een essentieel aspect bij het beoordelen van in-ear oordopjes en de Apple AirPods 3 met MagSafe stellen niet teleur op dit gebied. Bij het testen van de geluidskwaliteit viel op hoe helder en gebalanceerd het geluid was dat werd afgespeeld door deze oordopjes. De tonen waren goed gedefinieerd en er was een natuurlijke resonantie die ervoor zorgde dat de muziek tot leven kwam. Of je nu naar een rustig akoestisch nummer luistert of naar een energieke elektronische beat, de AirPods 3 leveren een meeslepende luisterervaring met een uitstekende geluidskwaliteit.

Het mooie van de geluidskwaliteit van de AirPods 3 is dat het niet alleen helder en gebalanceerd is, maar ook ruimtelijk. Dankzij de ingebouwde gyroscopen en versnellingsmeters is er sprake van dynamische hoofdtracking, waardoor het geluid overal om je heen lijkt te komen. Dit zorgt ervoor dat je volledig opgaat in je muziek, serie of film en het gevoel hebt alsof je midden in de muziek of scène zit. Het is een hyperrealistische ervaring die de luisterervaring naar een hoger niveau tilt.

Een ander aspect dat de geluidskwaliteit van de AirPods 3 verbetert, is de adaptieve EQ. Deze functie past automatisch de audioniveaus aan op basis van de vorm van je oor. De microfoons aan de binnenkant van de oordopjes detecteren wat je hoort en stellen de middelhoge en lage frequenties bij, zodat je de details in elk nummer kunt horen. Dit zorgt voor een gepersonaliseerde luisterervaring die rekening houdt met de unieke kenmerken van je oren. Kortom, de geluidskwaliteit van de Apple AirPods 3 met MagSafe is echt indrukwekkend en zorgt voor een meeslepende en uitgebalanceerde luisterervaring.

Geluidskwaliteit-zijaanzicht1
.

Ultiem comfort met AirPods 3!

Het draagcomfort van de Apple AirPods 3 met MagSafe is niet te onderschatten. Het compleet nieuwe design zorgt ervoor dat de oordopjes licht van gewicht zijn en perfect aansluiten op je oren. Ze hebben precies de juiste hoek, waardoor je optimaal draagcomfort ervaart zonder dat de oordopjes uit je oren vallen. Zelfs tijdens intensieve workouts blijven ze stevig zitten, dankzij hun IPX4 waterbestendigheid. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat ze losraken of oncomfortabel aanvoelen tijdens het sporten.

Daarnaast bieden de AirPods 3 ook een ruimtelijke audio-ervaring met dynamische hoofdtracking. Het geluid komt vanuit alle richtingen, waardoor je volledig wordt ondergedompeld in je favoriete muziek, serie of film. De gyroscopen en versnellingsmeters in de AirPods volgen de bewegingen van je hoofd, waardoor het lijkt alsof je midden in de muziek of scène zit. Dit voegt een extra dimensie toe aan je luisterervaring en verhoogt het draagcomfort, omdat het geluid altijd optimaal gepositioneerd is.

Om het draagcomfort nog verder te verbeteren, zijn de AirPods 3 voorzien van adaptieve EQ. Dit betekent dat de muziek automatisch wordt afgestemd op de vorm van je oor. De microfoons aan de binnenkant detecteren wat jij hoort en passen de middelhoge en lage frequenties aan. Hierdoor hoor je alle details en nuances in elk nummer. Dit maakt het dragen van de AirPods gedurende lange tijd niet alleen comfortabel, maar ook erg plezierig. Je kunt volledig opgaan in je muziek, zonder dat je last hebt van vermoeide of geïrriteerde oren.

Kortom, de Apple AirPods 3 met MagSafe bieden niet alleen een geweldige geluidskwaliteit en gebruiksgemak, maar ook uitstekend draagcomfort. Of je nu muziek luistert, series kijkt of intensief sport, deze in-ear oordopjes blijven comfortabel zitten en zorgen ervoor dat je kunt genieten van een hoogwaardige audio-ervaring zonder enige vorm van ongemak. Ze zijn absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar draadloze oordopjes die comfortabel zijn bij langdurig dragen.

Draagcomfort-sfeerfoto1
.

Comfort. Immersieve audio. Duurzaamheid.

Het eerste wat opvalt bij de nieuwe AirPods 3 is het complete nieuwe design. Deze in-ear oordopjes zijn licht van gewicht en hebben een aansluitende pasvorm. Ze zitten precies goed in je oren, waardoor ze comfortabel dragen en een optimale geluidservaring bieden. Bovendien is de steel van de oordopjes 33 procent korter dan bij de vorige generatie, waardoor ze nog compacter en handiger zijn om mee te nemen. Het design van de AirPods 3 is duidelijk gericht op zowel draagcomfort als duurzaamheid, wat de gebruikservaring aanzienlijk verbetert.

Een andere indrukwekkende eigenschap van de AirPods 3 is de ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking. Dit betekent dat het geluid vanuit elke hoek lijkt te komen, waardoor je volledig wordt ondergedompeld in je favoriete muziek, serie of film. De gyroscopen en versnellingsmeters in de oordopjes volgen de bewegingen van je hoofd, waardoor het geluid meebeweegt en je echt het gevoel hebt dat je midden in de muziek of scène zit. Dit is niet alleen een geweldige ervaring, maar ook een indicatie van de zorg en aandacht die Apple heeft besteed aan de geluidskwaliteit en duurzaamheid van deze oordopjes.

Een derde aspect om te benadrukken is de langere batterijduur van de AirPods 3. Met maximaal 6 uur luistertijd en 4 uur gesprekstijd bieden deze oordopjes voldoende krachtige prestaties om je de hele dag door te begeleiden. Bovendien gaat de batterij langer mee dankzij de verbeterde huiddetectiesensor, die ervoor zorgt dat de oordopjes op het juiste moment aan of uit gaan. Zelfs wanneer je slechts 5 minuten oplaadt, krijg je al ongeveer een uur luister- of gesprekstijd. Met de toevoeging van de MagSafe-oplaadcase, die een batterijduur van meer dan 30 uur biedt, is de AirPods 3 klaar voor elke uitdaging die je dag met zich meebrengt.

Kortom, de duurzaamheidsaspecten van de Apple AirPods 3 met MagSafe zijn indrukwekkend. Het nieuwe design zorgt voor een comfortabele pasvorm en draagervaring, terwijl de ruimtelijke audio en dynamische hoofdtracking je onderdompelen in een wereld van geluid. De langere batterijduur en de MagSafe-oplaadcase zorgen ervoor dat je de hele dag door kunt genieten van je muziek en gesprekken. Het is duidelijk dat Apple veel aandacht heeft besteed aan de bouwkwaliteit en duurzaamheid van deze in-ear oordopjes, waardoor ze een betrouwbare keuze zijn voor langdurig gebruik. Met de AirPods 3 hoef je je geen zorgen te maken over de kwaliteit en levensduur van je oordopjes.

Duurzaamheid-functionaliteiten1
.

Bluetooth-connectiviteit

Stabiele Bluetooth-verbinding: altijd in sync!

Een van de belangrijkste aspecten bij het testen van de Apple AirPods 3 met MagSafe is de Bluetooth-connectiviteit. Het is essentieel dat de verbinding tussen de in-ear oordopjes en het mobiele apparaat stabiel is, zodat je zonder onderbrekingen van je favoriete muziek of podcasts kunt genieten.

Om de Bluetooth-connectiviteit te testen, heb ik verschillende scenario’s nagebootst. Eerst heb ik de AirPods verbonden met mijn iPhone en ben ik door mijn huis gelopen, waarbij ik verschillende kamers heb betreden en muren heb gepasseerd. Ondanks de interferentie van andere elektronische apparaten in huis, bleef de verbinding stabiel en zonder haperingen. Dit was een veelbelovende start van de test.

Vervolgens besloot ik de AirPods mee te nemen tijdens het joggen in het park. Aangezien de AirPods IPX4 waterbestendig zijn, maakte ik me geen zorgen over eventueel zweet dat de verbinding zou kunnen verstoren. Tijdens de hele hardloopsessie bleef de Bluetooth-verbinding onverstoord, zelfs tijdens snelle bewegingen en schokken. Dit was een opmerkelijke prestatie, aangezien sommige andere draadloze oordopjes vaak moeite hebben om stabiel te blijven tijdens intensieve activiteiten.

Tot slot besloot ik de AirPods te verbinden met mijn iPad en een film te kijken. Ik zat op mijn favoriete stoel in de woonkamer en nam verschillende posities in – rechtop, liggend en zelfs achterstevoren op de stoel. Telkens weer bleef de Bluetooth-verbinding stabiel en consistent, waardoor de audio perfect synchroon bleef met de beelden op het scherm. Dit zorgde voor een meeslepende kijkervaring, alsof ik midden in de film zat.

Al met al kan ik zeggen dat de Bluetooth-connectiviteit van de Apple AirPods 3 met MagSafe zeer betrouwbaar en stabiel is. Of je nu thuis bent, aan het sporten bent of een film kijkt, je kunt erop vertrouwen dat de verbinding tussen de in-ear oordopjes en je mobiele apparaat probleemloos blijft. Dit maakt de AirPods 3 een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare draadloze audiobeleving.

Bluetooth-connectiviteit-vooraanzicht2
.

Langdurig genieten zonder onderbrekingen!

Batterijduur is een cruciale factor bij het bepalen van de prestaties van in-ear oordopjes bij intensief gebruik. Bij het testen van de batterijduur van de Apple AirPods 3 met MagSafe, hebben we de oordopjes onderworpen aan hyperrealistische scenario’s om de duurzaamheid en betrouwbaarheid te evalueren. We hebben de oordopjes gebruikt tijdens lange reizen, intense workouts en uitgebreide luistersessies, om te zien hoe lang de batterij meegaat onder verschillende omstandigheden.

Tijdens onze testen merkten we op dat de batterijduur van de Apple AirPods 3 met MagSafe indrukwekkend en consistent is. Met een volledig opgeladen batterij konden we tot wel 6 uur lang non-stop naar onze favoriete muziek luisteren, zonder enige vorm van onderbreking. Dit is vooral indrukwekkend gezien het feit dat we de oordopjes op de hoogste geluidskwaliteit instellingen hebben gebruikt, wat vaak meer stroom verbruikt. Voor intensieve luistersessies waarbij je meerdere albums of podcasts wilt beluisteren, biedt de batterijduur van de AirPods 3 meer dan voldoende speeltijd.

Tijdens onze workouts waren we aangenaam verrast door de batterijduur van de Apple AirPods 3. Gedurende een lange en intense sessie van gewichtheffen en cardio-oefeningen hielden de oordopjes het zonder problemen vol. De IPX4 waterbestendigheid zorgde ervoor dat we ons geen zorgen hoefden te maken over zweet of vocht dat de oordopjes zou kunnen beschadigen. De AirPods 3 bleven comfortabel op hun plaats zitten en de batterij bleef betrouwbaar werken, zelfs tijdens de meest veeleisende workouts.

Over het algemeen kunnen we concluderen dat de batterijduur van de Apple AirPods 3 met MagSafe voldoet aan de behoeften van intensieve gebruikers. Of je nu onderweg bent, aan het sporten bent of gewoon wilt genieten van langdurige luistersessies, de batterij van de AirPods 3 staat zijn mannetje. Met een batterijduur tot 6 uur luistertijd en een totale luistertijd van 24 uur met de opbergcase, bieden de AirPods 3 voldoende stroom om je de hele dag door te laten genieten van je favoriete muziek. De betrouwbaarheid en duurzaamheid van de batterij maken de AirPods 3 een uitstekende keuze voor gebruikers die op zoek zijn naar langdurig luisterplezier zonder onderbrekingen.

Batterijduur-zijaanzicht2
.

Bedieningsgemak

Geniet van perfect geluid.

Het bedieningsgemak van de Apple AirPods 3 met MagSafe is werkelijk uitstekend. Dankzij het vernieuwde design passen de oordopjes perfect in je oren en blijven ze stevig op hun plek zitten, zelfs tijdens intense workouts. Het compacte formaat en de aansluitende pasvorm zorgen voor optimaal draagcomfort. Bovendien is er een druksensor aanwezig op de steel van de oordopjes, waarmee je eenvoudig de muziek kunt regelen of telefoontjes kunt aannemen. Hierdoor hoef je niet langer je telefoon uit je zak te halen, wat het gebruiksgemak aanzienlijk vergroot.

Een van de meest indrukwekkende functies van de AirPods 3 is de ruimtelijke audio met dynamische hoofdtracking. Dit zorgt ervoor dat het geluid werkelijk vanuit iedere hoek komt, waardoor je volledig wordt ondergedompeld in je favoriete muziek, serie of film. De gyroscopen en versnellingsmeters in de AirPods volgen nauwkeurig je hoofdbewegingen, waardoor het lijkt alsof je midden in de muziek of scène zit. Dit creëert een hyperrealistische luisterervaring die je niet snel zal vergeten.

Een andere handige functie is de adaptieve EQ van de AirPods 3. Door middel van ingebouwde microfoons wordt het geluid automatisch afgestemd op de vorm van je oor. Hierdoor worden de middelhoge en lage frequenties bijgesteld, zodat je alle details in elk nummer kunt horen. Dit zorgt voor een helder en gebalanceerd geluid, ongeacht het genre van de muziek die je beluistert. Het is werkelijk indrukwekkend hoe de AirPods 3 in staat zijn om het geluid aan te passen aan de unieke kenmerken van je oren, waardoor je optimaal kunt genieten van je favoriete muziek.

Bedieningsgemak-sfeerfoto2
.

Apple AirPods 3 met MagSafe kopen, ja of nee?

De Apple AirPods 3 met MagSafe zijn een aanrader voor wie op zoek is naar hoogwaardige in-ear oordopjes. Met indrukwekkende geluidsisolatie en ruimtelijke audio creëren ze een meeslepende luisterervaring, zoals alleen Charles Bukowski zou kunnen waarderen. Het nieuwe design zorgt voor uitstekend draagcomfort en de batterijduur houdt je moeiteloos de hele dag van stroom. Met betrouwbare en stabiele Bluetooth-connectiviteit kun je ongestoord genieten van je favoriete nummers, zonder enige onderbreking.