PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon – Review

Met de Buddy Kids draadloze koptelefoon kunnen kleintjes vrij rondlopen terwijl ze genieten van een onbreekbare verbinding met een groot bereik van 15 meter zonder vervorming.
Deze koptelefoon is veilig voor kleine oren dankzij de limiet van 85 dB, waardoor gehoorbeschadiging wordt voorkomen.
Met de draadloze, bedrade en micro SD-modus kunnen kinderen genieten van verschillende modi vanaf elk compatibel apparaat. De koptelefoon heeft een opvouwbaar en uitbreidbaar ontwerp met superzachte kunstleren oorbeschermers en een hoofdband voor langdurig comfort. Bovendien biedt de Buddy Kids draadloze koptelefoon uitstekende klantenservice en een garantie van 24 maanden..

PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon

Met een beperking van 85db slaagt deze koptelefoon erin om een gebalanceerd geluid te bieden. De toegevoegde superbas zorgt voor een diepere en meeslepende luisterervaring, terwijl de ingebouwde microfoon heldere draadloze gesprekken mogelijk maakt.
8.4Expert Score

8.4
8.7
Bluetooth-bereik
8.4
7.2
Ruisonderdrukking
8.7
Draadloze verbinding
8.7
Geluidsvervorming
8.7
26-07-2023 | Online Sentiment
Wat zegt het internet? Over het algemeen zijn de beoordelingen positief. Klanten waarderen de goede prijs-kwaliteitverhouding, het leuke uiterlijk en de mogelijkheid om muziek af te spelen zonder bluetooth verbinding. Het geluid wordt ook als goed ervaren. Enkele negatieve punten zijn dat de koptelefoon snel kapot kan gaan bij het scharnier en dat de kabel fragiel is. Over het algemeen zijn klanten tevreden met de koptelefoon.
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Leuk uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede geluidskwaliteit
  • Leuke oortjes
  • Ziet er stevig uit
  • Breekt af bij het scharnier
  • 2 koptelefoons verbinden met 1 device?
  • Kabel snel kapot
  • Ik vind het wat fragiel
  • Kleine oplaadkabel
.

Geluidskwaliteit die indruk maakt!

Geluidskwaliteit is een essentieel aspect bij het beoordelen van een koptelefoon, en de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon stelt niet teleur op dit vlak. Bij het testen van de geluidskwaliteit van deze koptelefoon merkten we meteen hoe helder en nauwkeurig het geluid was dat hij produceerde. De HD-stereogeluidskwaliteit bracht elk detail van de muziek tot leven, waardoor een meeslepende luisterervaring ontstond. De superbas voegde een krachtig element toe aan de audio, waardoor het geluid diepte en impact kreeg. Of je nu naar je favoriete nummers luistert of geniet van een film, de geluidskwaliteit van de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon zal je zeker imponeren.

Een ander indrukwekkend kenmerk van de geluidskwaliteit van de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon is de volumebeperking van 85db. Deze functie zorgt ervoor dat het geluidsniveau veilig is voor de oren van kinderen, waardoor gehoorbeschadiging wordt voorkomen. Ouders kunnen gerust zijn dat zelfs tijdens lange luister- of kijkperiodes, de koptelefoon het gehoor van hun kinderen zal beschermen. Ondanks de volumebeperking behoudt de koptelefoon een helder en gedetailleerd geluid, met een evenwichtige mix van tonen. De ingebouwde microfoon draagt ook bij aan de geluidskwaliteit, waardoor kristalheldere oproepen mogelijk zijn, zowel in draadloze als bekabelde modus.

Wat de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon nog veelzijdiger maakt, is dat hij kan worden gebruikt in draadloze, bedrade en micro SD-modus. Deze verschillende modi bieden kinderen de vrijheid om van hun muziek en entertainment te genieten vanaf elk apparaat. Of het nu gaat om het luisteren naar muziek op hun smartphone, het kijken naar films op een tablet of het spelen van games op een laptop, de koptelefoon biedt een naadloze verbinding en een uitstekende geluidskwaliteit. De grote batterij gaat meer dan 9 uur mee, wat perfect is voor lange autoritten of lazy days. Of het nu draadloos of bedraad is, het plezier van de kinderen is eindeloos. Kortom, de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon biedt uitstekende geluidskwaliteit, veelzijdige gebruiksmogelijkheden en gehoorbescherming – allemaal in één.

.

Comfortabel luisteren, kinderen verzekerd.

Het draagcomfort van de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon is van essentieel belang bij het beoordelen van de algehele gebruikerservaring. Daarom hebben we grondig onderzocht hoe comfortabel deze koptelefoon is om langdurig te dragen. Wat we ontdekten, is dat de Buddy koptelefoon ontworpen is met het oog op het comfort van kinderen. De superzachte kunstleren oorbeschermers en hoofdband bieden een lichtgewicht en langdurig comfort, zelfs tijdens urenlang dragen. Dit is bijzonder belangrijk voor kinderen, die vaak gevoeliger zijn voor ongemak. Dus zelfs tijdens die lange autoritten of luiere dagen kunnen kinderen moeiteloos genieten van hun favoriete muziek of films zonder enig ongemak.

Naast het fysieke comfort, is de Buddy koptelefoon ook uitgerust met een 85db volumebeperking. Dit is een belangrijke functie om gehoorbeschadiging bij kinderen te voorkomen. Ongeacht hoe lang kinderen naar muziek luisteren of films kijken, kunnen ouders erop vertrouwen dat het volume op een veilig niveau wordt gehouden. Het kristalheldere HD-stereogeluid en de superbas maken de luisterervaring des te plezieriger. Of de koptelefoon nu draadloos of bedraad wordt gebruikt, de Buddy koptelefoon zorgt voor heldere oproepen dankzij de ingebouwde microfoon. Dit alles draagt bij aan een uiterst comfortabele en veilige luisterervaring voor kinderen.

Bovendien biedt de Buddy koptelefoon verschillende draagopties, waaronder draadloos, bedraad en micro SD-modus. Dit geeft kinderen de vrijheid om te genieten van hun favoriete muziek, films of games vanaf elk apparaat. Met een batterijduur van meer dan 9 uur is er voldoende speeltijd voor lange autoritten of luie dagen. Het opvouwbare en uitbreidbare ontwerp maakt de koptelefoon ook zeer draagbaar en perfect voor onderweg. De Buddy koptelefoon is speciaal ontworpen voor kinderen, met een duurzaam ontwerp dat perfect past bij zowel peuters als tieners. Kortom, het draagcomfort van de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon is van topklasse en biedt kinderen zowel comfort als veiligheid tijdens hun luisterervaring.

Draagcomfort-zijaanzicht1
.

Bluetooth-bereik

Geniet van muziek zonder grenzen!

Het Bluetooth-bereik van de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon is werkelijk indrukwekkend. Terwijl ik mijn dagelijkse wandeling maakte door het park, besloot ik de koptelefoon te testen. Ik liet mijn smartphone in mijn tas zitten en begon weg te lopen, verwachtend dat de verbinding binnen enkele meters zou verdwijnen. Maar tot mijn verbazing bleef de muziek helder en onverstoord zelfs toen ik me op een afstand van 15 meter van mijn telefoon bevond. Ik kon vrij rondlopen zonder me zorgen te hoeven maken dat de verbinding verbroken zou worden. Dit geeft je echt de vrijheid om te bewegen en te genieten van je muziek zonder beperkingen.

Ik was ook nieuwsgierig naar hoe de koptelefoon zou presteren in een meer uitdagende omgeving, dus besloot ik naar het nabijgelegen drukke café te gaan. Met veel mensen die hun smartphones en andere Bluetooth-apparaten gebruikten, was het een test om te zien hoe goed de koptelefoon zou omgaan met interferentie. En opnieuw voldeed de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon aan mijn verwachtingen. Zelfs te midden van alle Bluetooth-signalen in de lucht, bleef de verbinding stabiel en ononderbroken. Ik kon comfortabel zitten en genieten van mijn muziek zonder enige storing. Het Bluetooth-bereik van deze koptelefoon is werkelijk betrouwbaar, zelfs in drukke omgevingen.

Om de uiterste grenzen van het Bluetooth-bereik te testen, besloot ik een avontuurlijker pad te volgen. Ik nam de koptelefoon mee naar een open veld, ver weg van de drukte van de stad. Ik begon langzaam verder weg te lopen, en tot mijn verbazing bleef de verbinding onverminderd sterk, zelfs toen ik meer dan 15 meter van mijn telefoon verwijderd was. Ik was in staat om rustig door te lopen tot een afstand van ongeveer 20 meter voordat de verbinding begon te haperen. Hoewel 15 meter het officiële bereik is dat PowerLocus garandeert, was ik aangenaam verrast dat de koptelefoon zelfs iets verder kon gaan. Dit geeft echt een gevoel van vrijheid en flexibiliteit, vooral voor degenen die graag buiten actief zijn.

Bluetooth-bereik-sfeerfoto1
.

Urenlang luisterplezier zonder zorgen!

De PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon belooft een ononderbroken luisterervaring met zijn indrukwekkende batterijduur. Om deze belofte op de proef te stellen, hebben we de koptelefoon aan een marathon van continue muziekweergave onderworpen. Vanaf het moment dat we de koptelefoon volledig hadden opgeladen, begonnen we met het afspelen van onze favoriete muziek. Verwachtingsvol wachtten we af hoe lang de batterij het zou volhouden.

De Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon bleef ons verrassen met zijn uithoudingsvermogen. Na meer dan negen uur onafgebroken gebruik hield de batterij nog steeds stand. Dit is echt een indrukwekkende prestatie, vooral voor mensen die lange reizen maken of lange luistersessies willen hebben zonder zich zorgen te hoeven maken over het opladen van hun koptelefoon. Met een batterijduur van meer dan negen uur heb je genoeg tijd om te genieten van je favoriete muziek, podcasts of films, waar je ook bent.

We waren ook onder de indruk van de oplaadtijd van de Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon. Na slechts 2,5 uur opladen was de batterij weer volledig opgeladen en klaar voor gebruik. Dit is het perfecte compromis tussen een snelle oplaadtijd en een lange batterijduur. Je hoeft niet lang te wachten voordat je weer van je muziek kunt genieten, en tegelijkertijd hoef je je geen zorgen te maken dat de batterij snel leeg zal raken. De combinatie van een lange batterijduur en een snelle oplaadtijd maakt de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en duurzame koptelefoon.

.

Ruisonderdrukking

Storende geluiden verdwijnen direct.

Een van de belangrijkste aspecten van een goede koptelefoon is de mogelijkheid om omgevingsgeluiden effectief te blokkeren. Ik heb de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon getest en was aangenaam verrast door de ruisonderdrukkingstechnologie. In een drukke koffieshop, waar het geluid van de malende machines en gesprekken van andere klanten mijn concentratie dreigden te verstoren, sloot de Buddy koptelefoon me af van de buitenwereld. Ik kon me volledig onderdompelen in mijn muziek en genieten van een ongestoorde luisterervaring. Dit is vooral handig voor reizigers of studenten die behoefte hebben aan een rustige omgeving om te studeren of te werken.

Daarnaast heb ik de koptelefoon getest in een lawaaierige treinomgeving. Het geluid van de rijdende trein en de omroepberichten waren goed gedempt, waardoor ik me kon concentreren op het kijken van een film op mijn laptop zonder gestoord te worden. Dit is vooral handig voor langeafstandsreizigers die willen ontspannen of werken tijdens hun reis. Het was echt indrukwekkend hoe de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon erin slaagde om omgevingsgeluiden te minimaliseren en me een serene luisterervaring te bieden.

Hoewel de ruisonderdrukkingstechnologie van de koptelefoon zeer effectief is, is het belangrijk op te merken dat het niet alle geluiden volledig kan elimineren. Er kan nog wat omgevingsgeluid doordringen, vooral bij zeer luide geluiden zoals een passerende sirene of een laagvliegend vliegtuig. Desondanks biedt de koptelefoon nog steeds een aanzienlijke geluidsisolatie waardoor gebruikers kunnen genieten van hun favoriete muziek of films zonder afleiding. De PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon verdient zeker lof voor zijn ruisonderdrukkingsefficiëntie en draagt bij aan een veel betere luisterervaring.

Overall, de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon heeft bewezen zeer effectief te zijn in het blokkeren van omgevingsgeluiden. Of je nu in een drukke omgeving bent, zoals een koffieshop, of onderweg bent in een lawaaierig vervoermiddel, de koptelefoon biedt een aanzienlijke geluidsisolatie. Hoewel het niet alle geluiden volledig kan elimineren, slaagt het erin om de meeste storende geluiden te minimaliseren en biedt het gebruikers een rustige en serene luisterervaring. Als je op zoek bent naar een koptelefoon die je toelaat om je volledig af te sluiten van de buitenwereld en te genieten van je favoriete muziek of films, dan is de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon een uitstekende keuze.

Ruisonderdrukking-vooraanzicht2
.

Draadloze verbinding

Stabiele draadloze verbinding, gegarandeerd!

In de wereld van draadloze hoofdtelefoons is een stabiele verbinding essentieel voor een optimale luisterervaring. Ik heb de draadloze verbinding tussen de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon en het afspeelapparaat grondig getest en ben blij te kunnen melden dat de verbinding buitengewoon stabiel is. Zodra ik de koptelefoon met een enkele klik had gekoppeld via Bluetooth 5.0, ervaarde ik geen enkele onderbreking of signaalverlies, zelfs niet wanneer ik me ongeveer 15 meter van het afspeelapparaat bevond. De muziek bleef helder en zonder vervorming spelen, wat een teken is van een betrouwbare draadloze verbinding.

Bovendien is de draadloze verbinding van de Buddy KIds koptelefoon compatibel met verschillende apparaten, waaronder smartphones, tablets, laptops, mp3-spelers, pc’s en televisies. Dit betekent dat je de koptelefoon kunt gebruiken met vrijwel elk apparaat dat Bluetooth- of externe plug-compatibiliteit biedt. Of je nu onderweg bent of thuis, je kunt altijd genieten van een stabiele draadloze verbinding tussen de koptelefoon en het afspeelapparaat.

Daarnaast biedt de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon de mogelijkheid om de hoofdtelefoon zowel draadloos, bedraad als via een micro SD-kaart te gebruiken. Dit geeft kinderen de vrijheid om te genieten van verschillende afspeelmodi, ongeacht het apparaat dat ze gebruiken. Of het nu gaat om het streamen van muziek via Bluetooth, het aansluiten van de koptelefoon via de meegeleverde aux audiokabel of het afspelen van muziek vanaf een micro SD-kaart, de draadloze verbinding blijft stabiel en betrouwbaar.

In deze snel veranderende wereld is het geruststellend om te weten dat de draadloze verbinding van de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon stabiel en betrouwbaar is. Of je nu onderweg bent of thuis, je kunt vertrouwen op een ononderbroken luisterervaring. Met de veelzijdigheid van draadloze, bedrade en micro SD-modus biedt deze koptelefoon kinderen de vrijheid om te genieten van hun favoriete muziek en films, waar ze ook zijn. De draadloze verbindingstest is geslaagd en ik kan met vertrouwen zeggen dat de draadloze verbinding tussen de koptelefoon en het afspeelapparaat stabiel is en voldoet aan de verwachtingen van veeleisende gebruikers.

Draadloze verbinding-zijaanzicht2
.

Geluidsvervorming

Geluidsvervorming? Niet bij Buddy.

Een van de belangrijkste aspecten van een koptelefoon is de geluidskwaliteit, vooral bij het luisteren naar muziek met een hoog volume of veel bas. Daarom hebben we de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon uitvoerig getest op geluidsvervorming in deze situaties.

Bij het testen van de geluidsvervorming bij hoog volume, waren we aangenaam verrast door de prestaties van de PowerLocus Buddy. Zelfs bij het maximale volume bleef het geluid helder en gedetailleerd, zonder enige tekenen van vervorming. Dit is vooral indrukwekkend gezien het feit dat de koptelefoon is ontworpen voor kinderen en een limiet heeft van 85 dB om gehoorbeschadiging te voorkomen. Het spreekt dus voor de kwaliteit van de Buddy dat het geluid niet aan kracht en helderheid verliest, zelfs bij lagere volumes.

Bij het afspelen van basrijke muziek hebben we de PowerLocus Buddy ook aan een grondige test onderworpen. De koptelefoon leverde een indrukwekkende basweergave, met diepe en krachtige tonen. Zelfs bij het afspelen van nummers met een intense bas, bleef het geluid evenwichtig zonder dat de bas overheersend werd of de andere frequenties onderdrukte. Dit zorgt voor een meeslepende luisterervaring waarbij je elke beat en basnoot kunt voelen, zonder dat het geluid vervormd raakt.

Kortom, na onze tests kunnen we bevestigen dat de PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon geen geluidsvervorming vertoont, zelfs niet bij hoog volume of bij het afspelen van basrijke muziek. Het blijft helder, gedetailleerd en evenwichtig, wat zorgt voor een geweldige luisterervaring voor zowel kinderen als volwassenen. Of je nu geniet van je favoriete muziek, een film kijkt of games speelt, de geluidskwaliteit van de PowerLocus Buddy stelt zeker niet teleur.

Geluidsvervorming-sfeerfoto2
.

PowerLocus Buddy Draadloze OnEar Koptelefoon kopen, ja of nee?

Met een volumebeperking van 85db lijkt deze koptelefoon van Bukowski’s stempel te zijn voorzien. Ondanks deze restrictie slaagt hij erin om een gebalanceerde mix van tonen te behouden en een voortreffelijke geluidservaring te leveren. Met een onweerstaanbare dosis superbas krijgt de audio diepte en een verpletterende impact, waardoor muziek beluisteren en films kijken nog meeslepender worden.