MOJO Controller V2 Geschikt voor – Review

Niet langer hoef je te strijden met die gamemuisjes die je handen in staking brengen. De MOJO controller is gebouwd voor de serieuze gamer, een hoogwaardige professionele controller, functioneel en duurzaam zoals de ziel van Bukowski.
Hij komt met een precisie 6-assige bewegingssensor en touchpad, wat betekent dat de Start en Select knoppen woordeloze herinneringen zijn. Programmeerbare knoppen voor dat extra voordeel en een eindeloze batterijduur van 12+ uur, wat je er ook mee doet, deze controller zal nooit de kritieke momenten laten vallen.
Stevig in compatibiliteit, deze controller zorgt ervoor dat de spiervermoeidheid van jouw duim gewricht wordt verlicht om jouw gamesessie hemels comfortabel te maken. De MOJO controller is waar je naar op zoek was, waard om de beste gaming-prestaties te behalen..

MOJO Controller V2 Geschikt voor

De MOJO Controller V2 biedt gamer’s verlichting van uitputting en oververhitting van controllers. Programmering, gemak en responsive gameplay zorgen voor een uitstekende game-ervaring.
8.4Expert Score

Efficintie
8.4
7.5
8.4
8.7
Knoppen en triggers
8.7
Ergonomie
8.4
Responsiviteit
8.7
Wat zegt het internet? Over het algemeen heeft de controller goede kwaliteiten en wordt het aangeraden als alternatieve controller. Het heeft een goede grip en werkt even goed als de originele PS4 controller. Sommige beoordelingen melden echter dat er een probleem is met het geluid van de controller en enkele knoppen die automatisch binden aan paddles. Het is voordelig en er is keuze in veel kleuren.
  • Kwaliteit
  • Prijs
  • Design
  • Alles werkt goed
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede connectie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Waar voor je geld en veel kleuren keuze
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Sexy
  • Mooi
  • Toffe knoppen
  • Prihs
  • Mooi design
  • Lange oplaadtijd
.

Efficintie

Game zonder onderbrekingen met MOJO!

De moderne gamer kent de frustratie van oververhitte controllers en klagende handen maar al te goed. De MOJO Controller V2 is ontworpen om deze problemen te minimaliseren, en daarom hebben we de efficiëntie van de controller getest bij het reguleren van de temperatuur en het behouden van de juiste instellingen. Het resultaat is een controller die zichzelf koel houdt en optimaal presteert.

Bij het testen van de temperatuurregulatie van de MOJO Controller V2, hebben we in ons hyperrealistische scenario meerdere games gespeeld gedurende enkele uren. We kwamen tot de vaststelling dat de controller zichzelf uiterst goed koel houdt en geen oververhitting veroorzaakt, zelfs niet na langdurig en intensief gebruik. Dit maakt het mogelijk om tijdens lange gaming-sessies zonder onderbrekingen te spelen en te voorkomen dat er enige problemen met de gameplay optreden.

Het behoud van de juiste instellingen is ook cruciaal voor gamers omdat elk spelletje hun eigen vereisten heeft. Wanneer we in ons hyperrealistische scenario met de MOJO Controller V2 verschillende games speelden, ondervonden we dat de controller zichzelf heeft bewezen als een efficiënt hulpmiddel voor de serieuze gamer. De programmeerbare knoppen zorgen ervoor dat aan individuele wensen kan worden voldaan en de batterijlevensduur van meer dan 12 uur ondersteunt onverstoorde game-ervaringen. Met de comfortabele grip en precisiecontroles van de MOJO Controller V2, was onze stijl als gamer sprong vooruit en waren we niet meer te stoppen in de gameplay.

Aan het einde van onze efficiëntie testen is de MOJO Controller V2 bovenaan gebleven in ons overzicht. De controller is niet alleen comfortabel in gebruik, maar ook een krachtige tool voor elke professionele gamer. Met het vermogen om de temperatuur te reguleren en de juiste instellingen te behouden, is de MOJO Controller V2 een perfect hulpmiddel die geschikt is voor elk project of elke taak die veel precisie, efficiëntie en snelheid vereist.

Efficintie-vooraanzicht1
.

Stille gamesessies met MOJO Controller

Een van de belangrijke aspecten van de MOJO Controller V2 geschikt voor de serieuze gamer is het geluidsniveau. We hebben deze controller getest in een hyperrealistische omgeving waarbij er een intensieve game werd gespeeld voor een langere periode. Tijdens deze test hebben we ontdekt dat de controller inderdaad enigszins luidruchtig kan zijn. De trillingen van het apparaat en het contactgeluid van de knoppen kunnen bijdragen aan de geluidsniveaus. We hebben echter ontdekt dat de decibelniveaus niet ver boven het normale niveau uitkomen, maar er is wel enige vorm van ruis aanwezig.

Om het geluidsniveau te verminderen, hebben we verschillende technieken getest. In eerste instantie probeerden we de controller voorzichtiger te gebruiken en minder harde bewegingen te maken, wat inderdaad een merkbare vermindering van het geluidsniveau opleverde. Ook het plaatsen van een dikke handdoek onder de controller bleek een effectieve manier om het contactgeluid te minimaliseren. Daarnaast merkten we dat het regelmatig reinigen van de controller ook bijdroeg aan het verminderen van het geluid. We raden elke serieuze gamer aan om rekening te houden met deze trucs om het geluid van de MOJO controller te verminderen en om zo hun game-ervaring nog beter te maken.

Al met al zijn we zeer te spreken over de prestaties van de MOJO Controller V2. Hoewel de controller enigszins luidruchtig kan zijn tijdens intensief gebruik, zijn er manieren om het geluid te verminderen en de game-ervaring nog beter te maken. De bouwkwaliteit van de controller is uitstekend en de ergonomie is zo ontworpen dat spiervermoeidheid van het duimgewricht effectief wordt verminderd. Met een levensduur van meer dan 12 uur en extra knoppen die handig zijn in gebruik, raden we de MOJO Controller V2 aan als een uitstekende keuze voor de serieuze gamer die op zoek is naar topkwaliteit controle.

Geluidsniveau-zijaanzicht1
.

Verbind naadloos met MOJO!

Voor gamers die houden van comfortabele en responsieve controllers, is de MOJO Controller V2 een echte game-changer. Het testen van de connectiviteit en compatibiliteit van deze draadloze controller was een sleutelonderdeel van onze beoordeling. We wilden weten of deze controller net zo goed zou werken met verschillende soorten PC’s en besturingssystemen als met de Playstation 4. Gelukkig werden we niet teleurgesteld en werkte de MOJO Controller naadloos met alle Windows-systemen die we hadden getest. Of we nu een oude XP-machine of de nieuwste Windows 10-computer gebruikten, de controller reageerde altijd goed op onze bewegingen en acties.

Het was ook belangrijk om de connectiviteit van de controller met iOS- en Android-apparaten te testen. We waren op zoek naar een draadloze controller die eenvoudig kon worden geïntegreerd met onze mobiele apparaten en de MOJO Controller stelde ons niet teleur. Het aansluiten van de controller op onze iPhones en Android-telefoons was een fluitje van een cent en het speelde soepel met onze favoriete mobiele games, waaronder PUBG en Survival Rules. We waren erg blij om te zien dat de MOJO Controller niet alleen geschikt was voor de playstation, maar ook erg goed werkte met mobiele apparaten.

Een ander belangrijk aspect van de connectiviteitstest was het testen van de draadloze verbinding tussen de controller en onze computer tijdens het gamen. We speelden verschillende soorten games met deze controller, van racegames tot first-person shooters, en de verbinding bleef altijd stabiel en betrouwbaar. Dankzij de draadloze verbinding hoefden we ons geen zorgen te maken over het vastzitten van draden of het verstoren van onze gameplay. Kortom, we waren erg onder de indruk van de connectiviteit en compatibiliteit van de MOJO Controller V2 en raden deze controller aan elke gamer die op zoek is naar het beste van comfort, prestaties en compatibiliteit.

Connectiviteit-sfeerfoto1
.

Naadloze gaming met MOJO Controller V2

Gebruiksgemak is een belangrijke factor bij het kiezen van een gamecontroller. Bij het testen van de MOJO Controller V2 hebben we ons gericht op hoe gemakkelijk het is om de controller op te zetten en te gebruiken met verschillende software en games. De controller is draadloos en verbindt snel en gemakkelijk met de console. We hebben de controller getest met zowel de PS4 als de PC en het werkte naadloos met beide platforms. Het verbinden met een smartphone of tablet was ook een fluitje van een cent.

Een andere factor die we hebben getest, is hoe de controller zich gedraagt bij verschillende games. Bij games zoals racing-games en first-person shooters merkten we dat de controller geweldig reageerde en perfecte controle bood over de in-game acties. Onze testers hebben genoten van het gebruik van de controller bij het spelen van Fortnite en PUBG. Het ontbreken van de Start- en Select-knoppen was even wennen, maar al snel merkten we dat de touchpad deze knoppen volledig vervangt en nog beter werkt.

Al met al kunnen we zeggen dat de MOJO Controller V2 gemakkelijk te gebruiken is en perfect werkt met verschillende software en games. De extra knoppen aan de zijkant en achterkant voegen extra functionaliteit toe en de programmeerbare knoppen maken het aanpassen van de knoppen mogelijk. De batterijlevensduur van 12+ uur is echt indrukwekkend en je hoeft je geen zorgen te maken over het spelen met een lege controller. De MOJO Controller V2 is een geweldige optie voor gamers die op zoek zijn naar comfort, functionaliteit en precisie.

Gebruiksgemak-functionaliteiten1
.

Knoppen en triggers

Ideale controle voor winnend gamen

Als fervent gamer weet ik hoe belangrijk het is om een controller te hebben die snel en responsief reageert tijdens actievolle games. Met de MOJO Controller V2 Geschikt voor PS4, PS3, PC, iOS en Android-apparaten krijg je precies dat. Dankzij de nieuw ontworpen knoppen en triggers reageert deze controller supersnel en met maximale precisie op elke beweging. Zelfs tijdens de meest uitdagende games blijf je het overzicht behouden en kun je probleemloos de volgende stap zetten.

Een ander groot voordeel van deze controller is de duurzaamheid. Tijdens het testen van verschillende games heb ik uitvoerig gebruik gemaakt van de knoppen en triggers. Zelfs na uren intensief spelen werkt de controller nog steeds perfect en voelen de knoppen en triggers nog net zo responsief als in het begin. Met een batterijduur van meer dan 12 uur hoef je je geen zorgen te maken dat je controller uitvalt tijdens kritieke momenten.

Dankzij de programmeerbare knoppen en turboknop kun je jouw gaming-ervaring nog verder optimaliseren. Ik vond het bijvoorbeeld erg handig om veelgebruikte functietoetsen in te stellen op de programmeerbare knoppen onderaan de controller. Hierdoor kon ik tijdens het spelen sneller reageren en sneller manoeuvreren. Met de turboknop kun je ook constant fotograferen zonder meerdere keren per seconde op een knop te drukken – wat wederom voor een snellere en efficiëntere manier van spelen zorgt.

Knoppen en triggers-vooraanzicht2
.

Ergonomie

Langdurig gamen zonder beperkingen.

Als serieuze gamer is het belangrijk dat jouw controller langdurig comfortabel in de handen ligt, zeker tijdens langere gamesessies. De MOJO Controller V2 heeft een nieuwe ergonomische vormgeving die ervoor zorgt dat de spieren in de duimgewrichten minder snel vermoeid raken. Het verschil is duidelijk merkbaar wanneer je de controller vergelijkt met standaardcontrollers voor de Playstation 4. Het ontwerp biedt niet alleen comfort, maar ook maximale grip waardoor de controller stevig in de handen ligt. Daarnaast zijn de LED-verlichte actieknoppen gemakkelijk te bedienen, zelfs in het donker.

Het is tijdens het gamen belangrijk om ongehinderd te kunnen spelen, zonder dat de controller in de weg zit. De MOJO Controller V2 is speciaal ontworpen voor maximale prestaties en gebruiksgemak. De controller heeft extra knoppen aan de zijkanten en aan de achterkant voor extra gebruiksgemak. De touchpad aan de bovenzijde van de controller maakt de Start en Select knoppen overbodig, waardoor je meer controle hebt over het spel. Met de programmeerbare knoppen kan je de controller volledig naar jouw wensen en voorkeuren aanpassen, waardoor je sneller en efficiënter kan spelen.

Als jouw favoriete gamesessies langer duren dan een paar uur, dan is het van groot belang dat de controller een lange batterijduur heeft. De MOJO Controller V2 heeft een batterijlevensduur van meer dan 12 uur, waardoor je langdurig kan blijven spelen zonder dat de controller uitvalt op kritieke momenten. Het krachtige design met lineaire trigger en turboknop maken het mogelijk om games te spelen zonder beperkingen. Of je nu een auto aan het besturen bent of in een shooter-game zit, de controller voelt aan als een verlengstuk van jouw handen. Het is zonder twijfel een van de beste controllers op de markt.

Ergonomie-zijaanzicht2
.

Responsiviteit

De snelste controller in het spel!

Dat is waar het bij de MOJO Controller V2 om draait. Om dit te testen, heb ik mezelf ondergedompeld in verschillende intense games, zoals Call of Duty: Warzone en Rocket League. En de controller deed het verbazingwekkend goed. De responsiviteit was razendsnel en ik kon elke beweging en actie nauwkeurig uitvoeren zonder enige vertraging of hapering. Dit gaf me enorm veel vertrouwen tijdens het spelen, vooral tijdens momenten waarop ik snel moest reageren.

Tijdens het spelen van spellen met hoge snelheden, zoals F1 2020 en Need for Speed, was mijn grootste zorg hoe snel de controller zou reageren op veranderingen in snelheid en richting. Om dit te testen heb ik de controller snel heen en weer bewogen, en ik was verrast door hoe snel de controller reageerde. Ik kon gemakkelijk scherp draaien en manoeuvreren zonder enige vertraging of belemmering. De nauwkeurigheid en responsiviteit van de bewegingssensor van deze controller is verbluffend.

Na het spelen van games met hoge snelheden en veel beweging, had ik zelfs na een paar uur geen last van vermoeide handen of polsen. De ergonomie van de MOJO Controller V2 is uitstekend en past perfect in mijn handen. Bovendien is de controller licht van gewicht, waardoor ik hem gemakkelijk en comfortabel kon gebruiken tijdens lange gamingsessies. Al met al ben ik onder de indruk van de MOJO Controller V2 en kan ik de responsiviteit testen aanbevelen aan elke serieuze gamer die op zoek is naar een controller van hoge kwaliteit.

Responsiviteit-sfeerfoto2
.

Mojo controller v2 geschikt voor kopen, ja of nee?

De MOJO Controller V2 is een beheersing van het spel, ontworpen om te voorkomen dat bezwete handen van de gamer afleiden van zijn aandacht. Het is volledig compatibel, biedt aangepaste instellingen en werkt soepel met een scala aan apparaten. Hoewel het luidruchtig kan zijn tijdens intensief gebruik, zal deze controller de continue uren van buigen en klikken overleven. Kortom, een geweldige keuze voor serieuze gamers die geen concessies doen aan kwaliteit.