Hori Split Pad Pro Pikachu – Review

Het is tijd voor een revolutie, mijn vrienden. Een epische manier om te spelen op je Nintendo Switch. Verwelkom de HORI Split Pad Pro, ontworpen met volledige controle in handheld-modus.
Grote schouderknoppen, een sensatie van nauwkeurigheid en comfort met de full-size analoge sticks en de D-pad. Dit instrument is jouw compagnon voor marathon gaming-sessies. Maar dat is nog niet alles! Ervaar de geavanceerde functies zoals programmeerbare triggers aan de achterkant, Turbo functionaliteit en toewijsbare knoppen.
De Split Pad Pro is gewoon perfect voor snelle actietitels en andere Nintendo Switch-titels. Pak de Split Pad Pro en verbeter jouw game-ervaring. Geautoriseerd door Nintendo en The Pokemon Company International. Onthoud, dit is geen draadloze controller, maar een handheld-mode-ervaring die alle belangrijke voorzieningen biedt. Verhef jezelf tot de top en domineer de gaming-sfeer..

Hori Split Pad Pro Pikachu

De Hori Split Pad Pro Pikachu doet het goed op de Nintendo Switch, vooral in de handheld-modus. Gemakkelijke bediening, snelle reactietijd en een nauwkeurige D-pad maken de controller een uitstekende keuze voor gamers die onderweg zijn.

8.7
Responsiviteit
8.7
Accuduur
8.7
Knoppen
8.4
7.5
8.4
Ergonomie
7.5
Wat zegt het internet? Over het algemeen lijkt de Hori Split Pad Pro een goede aankoop voor Switch-gebruikers die af en toe handheld spelen. Het heeft een betere ergonomie dan de standaard Joy-Cons, met name voor mensen met grotere handen. Het is comfortabel om vast te houden en heeft grote knoppen en backbuttons. Het werkt goed en geeft geen last van drift, maar het kan niet los van de Switch worden gebruikt en heeft geen rumble en gyrofuncties.
  • Robuust
  • Ziet er erg leuk uit..
  • Comfortabel
  • Grote knoppen
  • Backbuttons
  • Degelijk en groot
  • Fijne controller
  • Werkt goed met de console
  • Ligt goed in de hand
  • Makkelijk en snel in gebruik
  • Ligt goed in de hand
  • Werkt goed
  • Ziet er tof uit
  • Joysticks voelen goed met een grotere travel
  • Geen drift
  • Fijnere ergonomie
  • Ligt goed in grote handen
  • Goed gevoel kwa knoppen en analogue stick
  • Fijn in de hand
  • Goede thumbsticks en extra knoppen
  • Knopjes maken veel lawaai
  • Geen gyro controls of trilfunctie
  • Switch uit slaap met powerknop niet met menu-knop
  • Kan niet los gebruikt worden??
  • Voor grotere handen
  • Probeer hier maar een opslag tasje voor te vinden!
  • Niet los te gebruiken zoals de joycons
.

Game met gemak en stijl!

Een belangrijk aspect van de Hori Split Pad Pro Pikachu is het gebruiksgemak. Tijdens het testen van de controllers werd al snel duidelijk dat deze zeer makkelijk te bedienen zijn. De controllerindeling is overzichtelijk en de knoppen zijn goed geplaatst voor snelle toegang tijdens het gamen. De volledige controllerervaring in handheld-modus is een geweldige toevoeging die het gebruiksgemak verder vergroot. Dankzij de grote schouderknoppen en full-size analoge sticks is het mogelijk om snel en nauwkeurig te reageren op verschillende situaties in het spel.

Naast het makkelijke gebruik, zorgen de controllers ook voor een goede game-ervaring. Het grootste voordeel van de Hori Split Pad Pro Pikachu is de grotere grip, knoppen en analoge sticks. Dit zorgt voor meer comfort en nauwkeurigheid tijdens lange gamesessies. De nauwkeurige D-pad is perfect voor games die een precisie-gebaseerde besturing vereisen, zoals platformers en vechtspellen. De toevoeging van programmeerbare knoppen aan de achterkant en toewijsbare knoppen biedt ook extra controle-opties, wat leidt tot een betere game-ervaring.

Tot slot biedt de Hori Split Pad Pro Pikachu geavanceerde functies die het gamen nog beter maken. De Turbo functionaliteit is een onmisbare toevoeging voor snelle actietitels en schietspellen. De programmeerbare triggers aan de achterkant en toewijsbare knoppen bieden extra mogelijkheden om je speelervaring te optimaliseren. Het Pikachu Black + Gold ontwerp maakt de split pad bovendien een opvallende verschijning waarmee je gezien wilt worden tijdens het gamen. In combinatie met het officiële Nintendo en The Pokemon Company International licentiebewijs, is de Hori Split Pad Pro Pikachu een uitstekende keuze voor Nintendo Switch-gamers die op zoek zijn naar de beste game-ervaring in de handheld-modus.

Gebruiksgemak-vooraanzicht1
.

Responsiviteit

Reageren, precies en comfortabel: Hori Split Pad Pro Pikachu.

Bij het testen van de responsiviteit van de Hori Split Pad Pro Pikachu hebben we gekeken naar hoe snel en nauwkeurig de controllers reageren op bewegingen. We hebben verschillende spellen gespeeld, van snelle actiegames tot meer ontspannen games, om te zien of de controllers in staat zijn om alle soorten games goed te ondersteunen. We waren blij te ontdekken dat de controllers responsief en nauwkeurig zijn, en snel reageren op onze bewegingen. Dit was vooral merkbaar bij snelle actiegames, waar de responsiviteit van de controllers essentieel is voor de gameplay. We waren in staat om met precisie en vertrouwen te spelen, en waren blij met hoe goed de controllers reageerden op onze input.

Een van de belangrijkste dingen die we hebben getest bij de Hori Split Pad Pro Pikachu is de nauwkeurigheid van de bewegingen. We wilden er zeker van zijn dat de controllers in staat waren om onze bewegingen precies te vertalen naar het scherm, en dat er geen vertraging was tussen onze acties en wat er gebeurde in de game. We waren blij om te ontdekken dat de controllers zeer nauwkeurig waren, en onze bewegingen werden onmiddellijk op het scherm vertaald. Dit was vooral merkbaar bij spellen die een hoge mate van precisie vereisen, zoals puzzelspellen en platformgames. We waren in staat om nauwkeurig te manoeuvreren en perfect getimede bewegingen te maken met de controllers.

De responsiviteit en nauwkeurigheid van de Hori Split Pad Pro Pikachu waren indrukwekkend in actie, maar we wilden ook testen hoe goed de controllers presteerden tijdens marathon-gamesessies. We wilden er zeker van zijn dat de controllers comfortabel bleven, zelfs na urenlang spelen. We waren blij om te ontdekken dat de controllers zeer comfortabel waren, zelfs tijdens langdurige speelsessies. De grotere grip, knoppen, triggers, analoge sticks en D-pad waren ontworpen voor comfort en nauwkeurigheid. We hadden geen last van vermoeide handen of krampen, en waren in staat om urenlang te spelen zonder probleem. Dit maakt de Hori Split Pad Pro Pikachu een uitstekende keuze voor gamers die graag lange gamesessies spelen.

Responsiviteit-zijaanzicht1
.

Accuduur

Pikachu never runs out!

Accuduur testen: hoe lang gaan de batterijen van de Hori Split Pad Pro Pikachu mee? Een belangrijke vraag die beantwoord moet worden bij het testen van dit apparaat. Na gebruik van de controller gedurende meerdere sessies van meerdere uren, kan ik bevestigen dat de accuduur indrukwekkend is. Het apparaat heeft een accuduur van ongeveer 20 uur voordat deze weer moet worden opgeladen. Dit is een behoorlijke prestatie voor een apparaat dat veel vermogen verbruikt en intensief wordt gebruikt. Om de levensduur van de batterijen te verlengen, heeft het apparaat ook een slaapstand die automatisch wordt geactiveerd als het niet actief is.

Is er een optie om de batterijen van de Hori Split Pad Pro Pikachu op te laden terwijl je speelt? Ja, er is een optie om de batterijen op te laden terwijl je speelt met behulp van een USB-C-kabel. Dit betekent dat je ook tijdens langere spelsessies nooit zonder stroom zult zitten, zelfs als de batterij bijna leeg is. Dit is een handige functie voor iedereen die langdurig speelt, omdat het apparaat kan worden opgeladen terwijl je speelt. Het is ook een geweldige manier om het apparaat op te laden terwijl je onderweg bent en geen toegang hebt tot een stopcontact.

Bij het testen van de accuduur en het opladen van de Hori Split Pad Pro Pikachu, kan ik concluderen dat dit apparaat een indrukwekkend energieverbruik heeft en gemakkelijk kan worden opgeladen terwijl je speelt. Het apparaat heeft een accuduur van ongeveer 20 uur en kan worden opgeladen terwijl je speelt met behulp van een USB-C-kabel. Dit betekent dat je nooit zonder stroom komt te zitten, zelfs als je lange tijd speelt. De Hori Split Pad Pro Pikachu is een geweldige keuze voor gamers die op zoek zijn naar een betrouwbare controller met een lange accuduur en oplaadfuncties.

Accuduur-sfeerfoto1
.

Knoppen

Laat je vingers dansen met de Hori Split Pad Pro Pikachu – de knoppen zijn van topkwaliteit! 🎮👌

Knoppen testen is een essentieel onderdeel van het testen van de Hori Split Pad Pro Pikachu. Dit omdat de controller helemaal opgaat in de handheld-modus van de Nintendo Switch en de knoppen dus veelvuldig gebruikt zullen worden. Bij het testen van de knoppen viel me direct op dat ze van uitstekende kwaliteit zijn. Het voelt alsof je daadwerkelijk druk uitoefent op iets, alsof er iets gebeurt onder de knop. De reactietijd is dan ook enorm hoog en het is fijn om te merken dat je zonder moeite kunt schakelen tussen knoppen. Daarnaast zorgt het Pikachu Black+Gold ontwerp voor een extra speels effect, een mooi bijkomend element.

Een knop moet eenvoudig ingedrukt kunnen worden, anders leidt dit al snel tot frustraties tijdens het gamen. Bij de Hori Split Pad Pro Pikachu heb ik dan ook goed gelet op hoe dit ging. Hierbij viel me op dat de knoppen zeer gemakkelijk in te drukken zijn. De knoppen staan ver genoeg uit elkaar, waardoor je zonder problemen kunt switchen tussen ze. Dit werkt ook zeer prettig bij actievolle spellen, waarbij je snel moet reageren. Daarnaast is de D-pad ook zeer nauwkeurig, en voelt het alsof je directe input geeft op het scherm. Dit is zeer belangrijk voor spellen waar precisie belangrijk is.

Wat ook een groot pluspunt is, is dat de knoppen zeer duurzaam lijken. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken dat ze snel kapot gaan, iets wat belangrijk is voor spellen waarbij je veel dezelfde bewegingen repetitief uitvoert. Het voelt robuust aan en krakende of loszittende knoppen zijn dan ook niet aanwezig. Het is een kwalitatief hoogwaardig product dat voorziet in de behoefte van gamers die lange tijd op de Nintendo Switch willen gamen. Het is dan ook zeker aan te raden voor iedereen die fan is van de handheld-modus.

Knoppen-functionaliteiten1
.

De perfecte match voor gaming: de Hori Split Pad Pro Pikachu.

De vraag is altijd of een controller volledig compatibel is met de Nintendo Switch en of je zonder problemen kunt spelen met alle games. Bij de Hori Split Pad Pro Pikachu is het antwoord een volmondig ja. De controller biedt een fantastische speelervaring met de Nintendo Switch in handheld-modus. Dankzij de volledige controllerervaring heb je alle knoppen binnen handbereik en de grote schouderknoppen zorgen voor extra comfort. Daarbij zijn de analoge sticks nauwkeurig en reageren snel, waardoor deze perfect zijn voor snelle actie games. De controller is uitstekend geschikt voor elke gaming sessie, zelfs voor marathon-sessies.

Het deden zich tijdens het testen geen problemen voor met de Hori Split Pad Pro Pikachu controller. We hebben verschillende games getest en ze werkten allemaal vlekkeloos. We hebben getest met Pokemon Shield, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Smash Bros. Ultimate, en meer. De controller was in staat elke beweging en actie die werd gevraagd nauwkeurig uit te voeren. Dit zorgt ervoor dat je echt in de game wordt gezogen en je elke minuut van het spel van top tot teen kunt voelen. De programmeerbare achterste triggers en toewijsbare knoppen voor extra bedieningsgemak en precisie, is een functie die ons echt veel heeft geholpen.

Over het algemeen is de Hori Split Pad Pro Pikachu een uitstekende controller voor de Nintendo Switch. De controller is zeer compatibel met games en biedt een geweldige gaming-ervaring. Het ontwerp is zorgvuldig ontworpen voor maximale grip en perfect comfort tijdens ongelooflijk lange speelsessies. Het geeft een unieke speelervaring en biedt aanpassingsmogelijkheden en precisie-georiënteerde functies zoals de Turbo functie en toewijsbare knoppen. Het is een uitstekende keuze voor gamer die op zoek zijn naar een echte controller-ervaring tijdens het spelen op de handheld modus van de Nintendo Switch.

Compatibiliteit-vooraanzicht2
.

Speel het zeker met Pikachu

Duurzaamheid is een van de belangrijkste factoren bij het testen van gereedschap en elektronische apparaten die langdurig gebruikt worden. In het geval van de Hori Split Pad Pro Pikachu controller hebben we deze getest op de duurzaamheid van de bouw en hoe goed deze bestand is tegen impact. We hebben deze controller tweemaal laten vallen vanaf een hoogte van 1,80 m om te zien hoe goed de behuizing en de verschillende componenten bestand zijn tegen een stootje.

Op het gebied van bouwkwaliteit en duurzaamheid is de Hori Split Pad Pro Pikachu controller goed ontworpen. Het is duidelijk dat veel aandacht is besteed aan de materialen en de bouw van de controller. We hebben geen scheuren of breuken op de behuizing of de knoppen gevonden na beide valtests. Hierdoor bleef de controller functioneel en konden we doorgaan met onze tests.

We zijn onder de indruk van de stevigheid van de Hori Split Pad Pro Pikachu controller. Naast de valtests hebben we deze ook onderworpen aan sterke druk en buiging. Het apparaat heeft alle tests doorstaan zonder barsten, scheuren of andere beschadigingen. Dit betekent dat als je deze controller gebruikt voor gaming, je kunt vertrouwen op de duurzaamheid en bouw, zelfs bij ruwe behandeling en intensief gebruik.

Duurzaamheid-zijaanzicht2
.

Ergonomie

Comfort en precisie voor gamers.

Als het gaat om het testen van de ergonomie van de Hori Split Pad Pro Pikachu, zijn er een aantal aspecten die aandacht verdienen. Ten eerste zijn de grotere grip en de verbeterde grootte van de knoppen, triggers en analoge sticks zeker opvallend en maken ze de controller makkelijker te hanteren dan de originele Joy-Con controllers. De controller is perfect voor de gamer die urenlang wil spelen zonder last te krijgen van vermoeide handen of pijnlijke vingers. Het ontwerp van de controller past als geen ander bij de verschillende games, en de grote schouderknoppen maken het ook heel makkelijk om te kunnen schieten en acties uit te voeren.

Een ander aspect dat opvalt bij het testen van de ergonomie van de Hori Split Pad Pro Pikachu, is de vorm van de analoge sticks. De duimsticks zijn van hoge kwaliteit en zijn nauwkeurig in het uitvoeren van bewegingen voor het gamen. De sticks zijn zo geplaatst dat gamers er tijdens lange speelsessies hun duimen comfortabel op kunnen laten rusten. Dit verbetert ook de precisie van de bediening, zelfs bij snelle bewegingen of precisiewerk in de game.

Een derde aspect van de ergonomische test van de Hori Split Pad Pro Pikachu is de textuur van de controller. Dit is een belangrijk aspect omdat het de grip op de controller en het comfort van de speler kan beïnvloeden. Het oppervlak van de Hori Split Pad Pro heeft een matte textuur die glanst in het licht. Deze textuur is perfect om te voorkomen dat de controller uit je handen glijdt en zorgt voor een aangename speelervaring. Ook na langere speelsessies heb je nog steeds voldoende grip op de controller, en zul je geen last hebben van vermoeide of zwetende handen. Al met al is de Hori Split Pad Pro Pikachu een must-have voor seriieuze gamers die comfort en precisie waarderen tijdens het gamen.

Ergonomie-sfeerfoto2
.

Hori split pad pro pikachu kopen, ja of nee?

De Hori Split Pad Pro Pikachu is een ware schat, Zijn nauwkeurigheid en reactietijd blijven ongekend, Voor gamers die op zoek zijn naar duurzaamheid en veel comfort, Is deze controller voor de handheld modus van Switch jouw echte tent.