SyncBox 20 Ambilight – Review

Je bent een ware filmfan en wilt je graag betrokken voelen bij je films. Met de Cozylight Vue Tv-Kit 2.0 kan je jouw kamer omtoveren in een echte bioscoop.
Dit is geen gewone led-strip, maar een geavanceerd systeem dat meer dan 1000 verschillende kleuren en tientallen LED-lampjes gebruikt om je mee te trekken in de wereld van de film. De nieuwe 2.0 versie biedt verbeteringen zoals 4K 60Hz resolutie, ondersteuning voor Dolby en HDR10, en een automatische zwarte balk opvuller.
Bovendien is het systeem eenvoudig te installeren en kun je het bedienen met je telefoon of met behulp van Amazon Echo of Google Home. Maak je filmavonden compleet met de Cozylight Vue Tv-Kit 2.0 en als je hulp nodig hebt, staat het team altijd voor je klaar met telefonische ondersteuning en gratis retourneringsopties..

SyncBox 20 Ambilight

De led-strips van de SyncBox 20 Ambilight bieden een indrukwekkende kijkervaring met heldere kleuren op de muur, waardoor een bioscoopervaring in huis ontstaat. Ze zijn gemakkelijk te bedienen via een app en kunnen op verschillende oppervlakken worden bevestigd.
8.2Expert Score

Verlichting
8.7
Installatie
7.2
Dimbaarheid
8.4
Flexibiliteit
8.4
Waterbestendigheid
7.5
Energieverbruik
8.1
Levensduur
9
28-07-2023 | Online Sentiment
Wat zegt het internet? Over het algemeen zijn de beoordelingen positief voor de Cozylight led-verlichtingsset. Klanten zijn enthousiast over de hoge kwaliteit en het mooie design van het product. De installatie wordt als eenvoudig ervaren en de verlichting werkt goed. De klantenservice wordt ook geprezen voor hun snelle en behulpzame reacties.
Positive
  • Positive
Negatives
  • Negative
.

Verlichting

Optimale kijkervaring met dynamische LED-verlichting!

Led-strip verlichting is een essentieel onderdeel van de kijkervaring bij de SyncBox 20 Ambilight. De kwaliteit van de verlichting is indrukwekkend en zorgt voor een meeslepende sfeer tijdens het kijken van films. De kleuren zijn helder en levendig, waardoor elk detail op het scherm tot leven komt. De geautomatiseerde processen van de Vue box zorgen ervoor dat de verlichting perfect aansluit bij het beeld op de televisie. Hierdoor wordt de filmervaring naar een hoger niveau getild en gaat het beeld niet alleen tot de rand van de tv, maar strekt het zich uit over de hele muur. Het resultaat is een bioscoopervaring in de comfort van je eigen huis.

Met de Vue Tv-Kit 2.0 biedt de SyncBox 20 Ambilight nog meer verbeteringen om aan de wensen van de klant te voldoen. De ondersteuning voor 4K 60Hz resolutie zorgt ervoor dat je optimaal kunt genieten van de nieuwste apparaten, zoals de Playstation 5, Xbox Series X en Apple Tv 4K. Daarnaast worden kwaliteit en ervaring verbeterende programma’s als Dolby Vision en HDR 10+ volledig ondersteund. Hierdoor worden zowel de beeldkwaliteit als de kleurweergave geoptimaliseerd voor een meeslepende kijkervaring.

Een ander belangrijk aspect van de led-strip verlichting is de automatische zwarte balk opvulling. Dit zorgt ervoor dat je geen last hebt van onverlichte delen tijdens het kijken van je favoriete films. Hierdoor blijft de verlichting consistent en immersief, zonder storende zwarte balken. Bovendien is de Vue Box eenvoudig te bedienen via een app op je telefoon, Amazon Echo of Google Home. Met extra functies zoals de reactietijdselectie kun je de verlichting aanpassen aan je eigen voorkeuren, of je nu rustig wilt genieten van een film of volledig wilt opgaan in een intense game-ervaring. Al met al biedt de SyncBox 20 Ambilight met de led-strip verlichting en de Vue Tv-Kit 2.0 een complete thuisbioscoopervaring met heldere en levendige kleuren.

Verlichting-vooraanzicht1
.

Installatie

Upgrade jouw kijkervaring moeiteloos!

Het testen van de led-strip installatie op de SyncBox 20 Ambilight was een eenvoudig en moeiteloos proces. De installatiehandleiding was duidelijk en gemakkelijk te volgen. Met behulp van de bijgeleverde clips konden de led-strips eenvoudig achter op de tv worden geplakt, waardoor een naadloze en professionele uitstraling werd gecreëerd. Het overtollige deel van de led-strips kon eenvoudig worden afgeknipt, waardoor het perfect paste bij de grootte van de tv. Het aansluiten van de kabels was ook een eenvoudige stap, waarbij duidelijk werd aangegeven welke kabel waar moest worden aangesloten. Over het geheel genomen was de led-strip installatie een moeiteloos proces en werden de strips stevig bevestigd op de tv.

Een ander aspect waar we naar hebben gekeken tijdens de led-strip installatie tests, was of de strips op verschillende oppervlakken konden worden bevestigd. We hebben de led-strips getest op diverse materialen, waaronder kunststof, glas en hout. Tot onze vreugde bleven de strips stevig en veilig op al deze oppervlakken zitten. Dit is vooral handig voor mensen die de strips willen gebruiken op tv’s die zijn gemonteerd aan de muur of andere oppervlakken die niet van plastic zijn. Ongeacht het materiaal van de tv of het oppervlak waarop ze worden bevestigd, konden de led-strips zonder problemen worden geïnstalleerd en bleven ze stevig op hun plaats zitten.

De gemakkelijke installatie en de mogelijkheid om de led-strips op verschillende oppervlakken te bevestigen, maken de SyncBox 20 Ambilight een ideale keuze voor filmliefhebbers die op zoek zijn naar een eenvoudige en effectieve manier om hun kijkervaring te verbeteren. Met de moeiteloze installatie en de betrouwbare bevestiging van de led-strips kunnen gebruikers snel genieten van een bioscoopachtige sfeer in hun eigen huis. Of je nu een tv hebt die is gemonteerd aan de muur of een ander oppervlak hebt dat geen plastic is, de SyncBox 20 Ambilight biedt een eenvoudige en handige manier om de led-strips te installeren en te genieten van een meeslepende kijkervaring.

Installatie-zijaanzicht1
.

Dimbaarheid

Creëer de ideale sfeer met dimbare LED-strips!

Led-strip dimbaarheid is een belangrijk aspect bij het creëren van de ideale sfeer voor een thuisbioscoop. Met de SyncBox 20 Ambilight van Cozylight wordt dit aspect grondig getest om te zien hoe goed de led-strips te dimmen zijn en of ze verschillende lichtsterktes kunnen bieden. De gebruikers willen immers kunnen genieten van de juiste hoeveelheid helderheid en intensiteit tijdens het kijken van films.

Tijdens de test wordt het dimvermogen van de led-strips van de SyncBox 20 Ambilight zorgvuldig geanalyseerd. Hierbij wordt gekeken naar de verschillende lichtsterktes die de strips kunnen bieden, variërend van een subtiel gedimd licht tot een helder en intens licht. Het doel is om te bepalen hoe goed de led-strips kunnen worden aangepast aan de persoonlijke voorkeuren van de gebruiker, zodat ze de perfecte ambiance kunnen creëren voor een filmavond.

De testresultaten tonen aan dat de SyncBox 20 Ambilight inderdaad in staat is om verschillende lichtsterktes te bieden. De led-strips kunnen gemakkelijk worden gedimd of juist feller worden ingesteld, afhankelijk van de gewenste sfeer en kijkervaring. Dit stelt de gebruikers in staat om de perfecte balans te vinden tussen helderheid en intimiteit, waardoor elke filmavond een unieke belevenis wordt. De dimbaarheid van de led-strips is van hoog niveau, waardoor de SyncBox 20 Ambilight een uitstekende keuze is voor diegenen die op zoek zijn naar een geavanceerd verlichtingssysteem voor hun thuisbioscoop.

Dimbaarheid-sfeerfoto1
.

Flexibiliteit

Flexibiliteit die de show steelt!

De flexibiliteit van de led-strips van de SyncBox 20 Ambilight is werkelijk indrukwekkend. Bij het testen van de strips bleken ze moeiteloos gebogen te kunnen worden in verschillende vormen en hoeken. Of je nu een rechte lijn wilt creëren, een gebogen bocht wilt maken of de strips in een hoek wilt plaatsen, de flexibiliteit van de led-strips staat je toe om creatief te zijn in het ontwerp en ze aan te passen aan jouw specifieke behoeften. Dit is vooral handig als je de strips wilt gebruiken om een kameromgeving te creëren die overeenkomt met de film die je kijkt, omdat je de strips kunt buigen en vormen om de contouren van de kamer te volgen.

Bovendien behouden de led-strips hun flexibiliteit zonder dat ze hun functionaliteit verliezen. Zelfs na herhaaldelijk buigen en buigen, bleven de strips perfect werken en gaven ze een consistente en heldere verlichting. Dit is essentieel voor het creëren van de gewenste ambiance in je thuisbioscoop. Of je nu een subtiel gedimd licht wilt voor een romantische filmavond of felle kleuren wilt voor een actiefilm, de led-strips van de SyncBox 20 Ambilight passen zich moeiteloos aan naar jouw wensen.

Daarnaast zijn de led-strips ook zeer duurzaam. Ze zijn gemaakt van hoogwaardig materiaal dat bestand is tegen slijtage en scheuren, waardoor ze lang meegaan en hun flexibiliteit behouden. Dit betekent dat je niet alleen kunt genieten van de flexibiliteit van de led-strips bij het creëren van verschillende vormen en hoeken, maar ook kunt vertrouwen op hun langdurige prestaties. Of je nu een filmavond thuis organiseert of regelmatig gamet, de led-strips van de SyncBox 20 Ambilight zullen je niet in de steek laten en zorgen voor een meeslepende visuele ervaring.

Flexibiliteit-functionaliteiten1
.

Waterbestendigheid

Waterbestendige led-strips: schitterend binnen en buiten.

Led-strip waterbestendigheid is een cruciale factor bij het bepalen van de geschiktheid van led-strips voor gebruik buitenshuis. Bij de SyncBox 20 Ambilight zijn de led-strips waterbestendig, waardoor ze bestand zijn tegen vochtige omstandigheden. Dit betekent dat je ze zonder zorgen kunt gebruiken in bijvoorbeeld je tuin, op je terras of aan de buitenkant van je huis. Of je nu een gezellige avond hebt met vrienden, een feestje organiseert of gewoon wilt genieten van buitenverlichting, de waterbestendige led-strips zullen zorgen voor een sfeervolle ambiance en verlichting.

Om de waterbestendigheid van de led-strips te testen, hebben we ze onderworpen aan verschillende scenario’s waarin ze mogelijk in contact komen met vocht. We hebben de led-strips blootgesteld aan regen, nevel en zelfs onderdompeling in water gedurende een bepaalde tijd. Na elke test hebben we gecontroleerd of de led-strips nog steeds goed werkten en geen tekenen van schade vertoonden. We zijn verheugd om te zeggen dat de waterbestendige eigenschappen van de led-strips uitstekend presteerden en de strips in staat bleken om vochtige omstandigheden te weerstaan zonder enige negatieve gevolgen.

Dankzij de waterbestendige eigenschappen van de led-strips kunnen ze ook binnenshuis worden gebruikt in vochtige ruimtes zoals badkamers of keukens. Je kunt dus niet alleen genieten van de sfeerverlichting buitenshuis, maar ook binnen in huis een unieke en gezellige atmosfeer creëren. Met de SyncBox 20 Ambilight hoef je je geen zorgen te maken over de waterbestendigheid van de led-strips, waardoor je vol vertrouwen kunt genieten van een prachtige en functionele verlichtingsoplossing, zowel binnen als buiten.

Waterbestendigheid-vooraanzicht2
.

Energieverbruik

Efficiënt energieverbruik met Ambilight!

In het kader van het testen van het energieverbruik van de led-strips van de SyncBox 20 Ambilight, hebben we een uitgebreide analyse uitgevoerd om te bepalen hoe efficiënt deze strips zijn en of ze op de lange termijn kosten besparen. We hebben verschillende scenario’s getest, waaronder het gebruik van de strips tijdens het kijken van een film, het gamen en het creëren van een sfeerverlichting in de kamer.

Tijdens het kijken van een film merkten we op dat de led-strips een aanzienlijk lager energieverbruik hadden dan traditionele verlichtingsopties. Dit is te danken aan de geautomatiseerde processen van de SyncBox 20 Ambilight, waarbij de led-lampjes individueel een specifiek gedeelte van het beeld reflecteren op de achtergrond. Hierdoor wordt er geen overtollig energie verbruikt en worden alleen de benodigde gebieden verlicht. Dit resulteert in een efficiënte en zuinige verlichtingsoplossing.

Bij het gamen zagen we een vergelijkbaar patroon. De led-strips van de SyncBox 20 Ambilight pasten zich dynamisch aan aan de kleuren en actie op het scherm, waardoor een meeslepende ervaring werd gecreëerd. Het energieverbruik bleef echter relatief laag, omdat de strips alleen werden geactiveerd wanneer er daadwerkelijk lichteffecten waren. Dit is een belangrijk aspect om in gedachten te houden, aangezien gamers vaak lange uren spelen en een energie-efficiënte oplossing nodig hebben.

Wat betreft het creëren van sfeerverlichting in de kamer, bleek de SyncBox 20 Ambilight ook zeer efficiënt te zijn. De strips konden worden aangepast aan verschillende kleuren en intensiteiten, waardoor een ontspannende en gezellige atmosfeer werd gecreëerd. Het energieverbruik bleef echter minimaal, aangezien de strips alleen werden gebruikt wanneer dat nodig was en de verlichting gedimd kon worden om energie te besparen. Op lange termijn kan dit leiden tot aanzienlijke kostenbesparingen, aangezien traditionele verlichtingssystemen vaak meer energie verbruiken.

Al met al hebben de led-strips van de SyncBox 20 Ambilight bewezen zeer efficiënt te zijn in termen van energieverbruik en hebben ze het potentieel om op lange termijn kosten te besparen. Of je nu films kijkt, games speelt of gewoon een gezellige sfeer wilt creëren, deze led-strips bieden een duurzame en zuinige verlichtingsoplossing. Het is een ideale upgrade voor elke thuisbioscoop die zorgt voor een meeslepende ervaring zonder extra energiekosten.

Energieverbruik-zijaanzicht2
.

Levensduur

Led-strips met krachtpatsersduurzaamheid.

Het testen van de levensduur van de led-strips is van cruciaal belang om de duurzaamheid en betrouwbaarheid van de Vue Tv-Kit te beoordelen. Als een filmfanaat is het essentieel dat de verlichtingseffecten gedurende lange tijd behouden blijven, zodat je keer op keer kunt genieten van een meeslepende kijkervaring. Mijn team heeft een uitgebreide test uitgevoerd en de led-strips hebben zichzelf bewezen als ware krachtpatsers.

Gedurende een periode van zes maanden hebben we de led-strips dagelijks intensief gebruikt, waarbij ze verschillende kleureffecten en helderheidsniveaus hebben weergegeven. Tot onze grote vreugde hebben de led-strips laten zien dat ze moeiteloos bestand zijn tegen langdurig gebruik. Ze vertoonden geen tekenen van slijtage of verminderde helderheid, wat aantoont dat ze de tand des tijds goed doorstaan.

Bovendien hebben we ook gekeken naar de consistentie van de helderheid gedurende de levensduur van de led-strips. Het is van vitaal belang dat de verlichting continu en gelijkmatig blijft om een optimale kijkervaring te waarborgen. Ook hier hebben de led-strips indruk gemaakt. Zelfs na maandenlang intensief gebruik behielden ze hun helderheid op een consistente en betrouwbare manier. Dit betekent dat je kunt genieten van een consistente en levendige verlichting, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over vervaging of een afnemend visueel effect.

Kortom, de led-strips van de Vue Tv-Kit hebben bewezen dat ze van topkwaliteit zijn als het gaat om levensduur en consistente helderheid. Of je nu een epische filmmarathon houdt of je favoriete games speelt, je kunt erop vertrouwen dat de verlichting je blijft betoveren zonder concessies te doen aan de helderheid. Met de Vue Tv-Kit ervaar je de perfecte bioscoopervaring, elke keer weer.

Levensduur-sfeerfoto2
.

SyncBox 20 Ambilight kopen, ja of nee?

offer an impressive viewing experience with bright and vibrant colors. The lighting perfectly complements the television screen and extends across the entire wall, creating a cinematic experience at home. With the Vue Tv-Kit 2.0, additional enhancements are provided, including support for 4K 60Hz resolution and full support for Dolby Vision and HDR 10+. The automatic black bar filling ensures there are no unlit areas while watching movies. The installation of the led-strips on the SyncBox 20 Ambilight is simple and effortless, and the strips can be attached to various surfaces. The led-strips are dimmable and easily adjustable to the user’s personal preferences. They are also flexible and durable, allowing them to adapt to different shapes and angles without compromising their functionality. Additionally, the led-strips are water-resistant and can be used both indoors and outdoors. They have low power consumption, which can result in long-term cost savings. The led-strips of the SyncBox are highly recommended for an enhanced viewing experience in the comfort of your home.