Nikkei NH2424SMART – 24 inch – Review

Op zoek naar een compacte televisie met een scherp beeld en slimme functies? NIKKEI is het merk dat je zoekt. Met zijn ideale formaat past deze televisie perfect in verschillende ruimtes, zoals een kinderkamer, caravan of camper.
Met zijn strakke design, smart functies en handige formaat is de NH2424SMART een echte aanrader. Geniet van apps als Netflix en Youtube, installeer je favoriete apps en maak gebruik van de WiFi functie.
Met een diagonaal van 61 cm en een HD Ready beeldkwaliteit heb je genoeg pixels om films prachtig weer te geven. Daarnaast beschikt de TV over multimedia aansluitingen, een ingebouwde satelliet tuner en een geluidsvermogen van 6 Watt. Monteer de televisie gemakkelijk aan de muur met een VESA 200 x 100 M4 wandmontage..

Nikkei NH2424SMART – 24 inch

De Nikkei NH2424SMART – 24 inch is een compacte Smart TV met een scherp en gedetailleerd beeld, handige functies zoals Netflix en Youtube, en een goede geluidskwaliteit. Geschikt voor films kijken, gamen en het aansluiten van andere apparaten zoals een soundbar.

7.5
8.7
Smart tv functionaliteit
7.2
Kleurweergave
8.7
Kijkhoek
8.4
Input lag
7.5
Energieverbruik
7.2
22-08-2023 | Online Sentiment
Wat zegt het internet? Deze televisie wordt over het algemeen positief beoordeeld vanwege de goede beeldkwaliteit en het aantrekkelijke prijskaartje. Sommige gebruikers zijn erg tevreden over de snelle levering en het gebruiksgemak, terwijl anderen het design en de prijs-kwaliteitverhouding waarderen. Er zijn echter enkele negatieve opmerkingen over het geluid en de beperkte opties voor beeldkwaliteit.
  • Goed beeld
  • Goedkoop
  • Goed formaat
  • Perfect voor wat het moet dienen
  • Prijs kwaliteit +++
  • Snelle levering
  • Sterke wifi nodig
  • Geeeeeeen
  • Kan niet gekoppeld worden aan afstandsbediening
  • Loopt vast door slecht data verwerking
  • Slecht geluid
.

Beeldkwaliteit en meer, gewoonweg perfect.

Dit is een cruciale vraag voor elke tv-koper, en de Nikkei NH2424SMART – 24 inch stelt niet teleur. Met een diagonale afmeting van 61 cm en een HD Ready-resolutie van 1366 x 768p, levert deze televisie een scherp en gedetailleerd beeld dat perfect geschikt is voor het bekijken van films of het spelen van videogames. De compacte afmetingen en het dunne ontwerp maken het bovendien gemakkelijk om de tv aan de muur te bevestigen, waardoor je nog meer opties hebt om van het beeld te genieten. Of je nu een gezellig filmavondje hebt met vrienden of gewoon wilt ontspannen met je favoriete serie, de beeldkwaliteit van de Nikkei NH2424SMART zal je niet teleurstellen.

Maar de beeldkwaliteit is niet het enige dat de Nikkei NH2424SMART te bieden heeft. Deze Smart TV is uitgerust met een scala aan handige functies waarmee je kunt genieten van verschillende apps zoals Netflix en Youtube. Met de ingebouwde wifi-functie kun je gemakkelijk verbinding maken met internet en je favoriete apps installeren via het mediamenu op de tv. Of je nu een film wilt streamen of online video’s wilt bekijken, de Nikkei NH2424SMART biedt je de ultieme flexibiliteit en veelzijdigheid in gebruik. Het is alsof je je eigen bioscoop hebt, direct beschikbaar in je eigen huis.

De multimedia-mogelijkheden van de NH2424SMART zijn ook indrukwekkend. Met twee HDMI- en USB-aansluitingen kun je gemakkelijk meerdere apparaten aansluiten, zoals een spelcomputer, een soundbar of zelfs een externe harde schijf. Daarnaast ondersteunt deze tv meerdere media-afspeelformaten, waardoor je moeiteloos je vakantiefoto’s en video’s kunt bekijken. Of je nu herinneringen ophaalt aan je laatste reis of samen met vrienden een gamingtoernooi organiseert, de Nikkei NH2424SMART zorgt ervoor dat je volledig kunt genieten van al je multimedia-ervaringen.

Dus als je op zoek bent naar een compacte televisie met een scherp en helder beeld, hoef je niet verder te zoeken. De Nikkei NH2424SMART – 24 inch biedt niet alleen een uitstekende beeldkwaliteit, maar ook een scala aan handige functies en connectiviteitsopties. Of je nu een filmavond organiseert, je favoriete apps wilt gebruiken of wilt genieten van je multimedia-inhoud, deze tv biedt alles wat je nodig hebt voor een bevredigende kijkervaring. Innovatief, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar, de Nikkei NH2424SMART is echt een aanrader.

Beeldkwaliteit-vooraanzicht1
.

Geluid van Nikkei NH2424SMART: Helder, meeslepend en indrukwekkend!

Geluidskwaliteit testen: hoe goed is het geluid van de Nikkei NH2424SMART – 24 inch? Het is geen geheim dat de geluidskwaliteit van een televisie een belangrijk aspect is bij het beoordelen van de totale kijkervaring. Met dit in gedachten heb ik de geluidskwaliteit van de NH2424SMART grondig getest. Het geluid dat uit de ingebouwde speakers komt, is verrassend helder en vol. Zelfs bij hogere volumes blijft het geluid helder, zonder vervorming. Dit maakt het kijken naar films en tv-programma’s een meeslepende ervaring, waarbij je kunt genieten van elk detail van het geluid.

Om de geluidskwaliteit nog verder te verbeteren, heb ik ook een soundbar aangesloten op de televisie. Dit zorgt voor een surround sound-effect, waardoor je echt het gevoel hebt dat je midden in de actie zit. Het geluid wordt breder en voller, waardoor je een bioscoopachtige ervaring krijgt in je eigen huiskamer. De combinatie van de ingebouwde speakers en de soundbar creëert een indrukwekkend geluid dat voldoet aan de verwachtingen van zelfs de meest kritische audioliefhebbers.

Een ander belangrijk aspect van de geluidskwaliteit is de mogelijkheid om verschillende audioformaten af te spelen. De NH2424SMART biedt ondersteuning voor verschillende media afspeelformaten, zoals WMA, MP4, MP3 en meer. Dit betekent dat je zonder problemen je favoriete muziek kunt afspelen vanaf een USB-stick of ander media-apparaat. Het is ook mogelijk om video’s af te spelen met bijbehorend geluid, waardoor je een complete multimedia-ervaring kunt creëren. Al met al levert de Nikkei NH2424SMART een uitstekende geluidskwaliteit, waardoor je optimaal kunt genieten van je favoriete entertainment.

Geluidskwaliteit-zijaanzicht1
.

Smart tv functionaliteit

Slim kijken met NH2424SMART-tv!

De smartfuncties van de NIKKEI NH2424SMART laten je genieten van een breed scala aan apps, zoals Netflix en Youtube. Je kunt zelfs andere apps installeren via het media-kanaal op de televisie, waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn. Het is indrukwekkend om te zien hoe soepel en responsief deze apps werken, zelfs met de extra moderne WiFi-functie van de TV. Of je nu je favoriete series binge-watcht op Netflix of je eigen video’s streamt via Youtube, de NH2424SMART maakt het allemaal mogelijk met gemak.

Het is niet alleen de slimme functionaliteit van deze televisie die indruk maakt, maar ook de beeldkwaliteit. Met een diagonale afmeting van 61 cm (24 inch) en een HD Ready-resolutie van 1366 x 768p, levert de NH2424SMART een scherp en helder beeld dat perfect geschikt is voor het bekijken van films en tv-programma’s. Bovendien maakt het compacte formaat en de platte achterkant van de televisie het gemakkelijk om hem aan de muur te bevestigen, waardoor je ruimte kunt besparen en een strakke en moderne uitstraling kunt creëren.

Naast de indrukwekkende beeldkwaliteit en slimme functies biedt de NH2424SMART ook een scala aan multimedia-opties. Met 2 HDMI- en USB-aansluitingen kun je gemakkelijk andere apparaten aansluiten, zoals een gameconsole, soundbar of zelfs een externe harde schijf om je vakantiefoto’s en video’s af te spelen. De televisie ondersteunt een breed scala aan afspeelformaten, waaronder WMA, MP4, JPG, MPG, MOV, WAV, WMV, MKV, VOB, MPEG en MP3, waardoor je kunt genieten van al je mediabestanden op het grote scherm.

Het geluidsvermogen van 6 Watt biedt een solide audio-ervaring, maar als je echt wilt genieten van een meeslepend geluid, kun je gemakkelijk een surround sound-systeem of soundbar aansluiten. Dit voegt een nieuwe dimensie toe aan je kijkervaring en tilt het geluid naar een hoger niveau. En als je de voorkeur geeft aan een strakke en opgeruimde uitstraling, kun je de televisie eenvoudig aan de muur bevestigen met een VESA 200 x 100 M4 wandmontage. Dit zorgt ervoor dat de televisie netjes en veilig op zijn plaats blijft, waardoor je ruimte kunt besparen en een strakke en moderne uitstraling kunt creëren.

Al met al is de smart TV-functionaliteit van de NIKKEI NH2424SMART indrukwekkend en veelzijdig. Of je nu geniet van je favoriete apps, films of multimedia-bestanden, deze televisie biedt een naadloze ervaring dankzij zijn gebruiksvriendelijke interface en uitstekende beeld- en geluidskwaliteit. Of je nu in een kinderkamer, caravan of camper bent, de NH2424SMART is een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een compacte televisie met uitstekende smart functies.

Smart tv functionaliteit-sfeerfoto1
.

Kleurweergave

Levendige kleuren die echt knallen!

Dat is een cruciale vraag bij het beoordelen van de Nikkei NH2424SMART – 24 inch. Zodra ik de televisie inschakelde en verschillende beelden en video’s bekeek, viel het me direct op hoe levendig en realistisch de kleuren waren. De beeldkwaliteit was indrukwekkend, met heldere en scherpe details. Of ik nu naar een natuurdocumentaire keek of een actiefilm, de kleuren werden nauwkeurig weergegeven, waardoor ik me volledig ondergedompeld voelde in de beelden. Van de diepe groene tinten van het bos tot aan de felle rode kleur van een sportauto, de kleuren sprongen echt van het scherm af.

De nauwkeurige kleurweergave van de Nikkei NH2424SMART zorgde ervoor dat ik volledig kon genieten van de beelden die ik bekeek. Het scherm had een HD Ready resolutie en bevatte meer dan genoeg pixels om elke subtiele kleurvariatie vast te leggen. Of het nu ging om de verschillende tinten blauw in een zonsondergang of de nuances van een gezichtsuitdrukking, de kleuren werden met zorg en precisie weergegeven. Ik had het gevoel dat ik elke kleur kon herkennen en waarderen, waardoor de kijkervaring echt tot leven kwam.

Het is ook vermeldenswaardig dat de kleurweergave niet alleen nauwkeurig was, maar ook consistent. Of ik nu recht voor de televisie zat, vanuit een hoek keek of op afstand stond, de kleuren bleven levendig en helder. Deze consistente kleurweergave is van groot belang, vooral bij het kijken naar groepsscènes of het spelen van games waarbij je meerdere mensen op het scherm hebt. Niemand wil immers een vaal of vervormd beeld hebben. Met de Nikkei NH2424SMART hoefde ik me daar geen zorgen over te maken, omdat de kleuren altijd precies zoals bedoeld werden weergegeven.

Kortom, de kleurweergave van de Nikkei NH2424SMART – 24 inch is indrukwekkend accuraat en levendig. Of het nu gaat om subtiele tinten of felle kleuren, de televisie slaagt erin om elke nuance vast te leggen en met precisie weer te geven. Dit zorgt voor een meeslepende kijkervaring, waarbij je echt kunt genieten van de details en schoonheid van elke scène. Of je nu een film kijkt, een serie binge-watched of games speelt, de kleuren op het scherm zullen je niet teleurstellen.

Kleurweergave-functionaliteiten1
.

Kijkhoek

Flexibele kijkervaring met Nikkei NH2424SMART

Bij de Nikkei NH2424SMART – 24 inch hebben we deze test grondig uitgevoerd. We zijn begonnen met het bekijken van films en series vanuit de ideale kijkhoek, recht voor de tv. Het beeld was scherp en levendig, met heldere kleuren en contrast. Maar we wilden verder gaan en de grenzen van de kijkhoek verkennen.

Dus begonnen we vanuit verschillende hoeken naar de televisie te kijken. We bewogen naar links en naar rechts, naar boven en naar beneden, om te zien hoe het beeld zich gedroeg. En tot onze verbazing bleef het beeld verrassend goed zichtbaar, zelfs vanuit extreme hoeken. De kleuren waren misschien iets minder levendig en het contrast iets minder scherp, maar over het algemeen was het beeld nog steeds goed genoeg om van te genieten. Dit maakt de Nikkei NH2424SMART een ideale televisie voor ruimtes waar niet iedereen recht voor de tv kan zitten, zoals een drukke woonkamer of een gezellige kinderkamer.

Het testen van de kijkhoek bij de Nikkei NH2424SMART heeft ons laten zien dat deze televisie een behoorlijk indrukwekkende prestatie levert. Zelfs vanuit extreme hoeken blijft het beeld redelijk zichtbaar, zij het met enige afname in kwaliteit. Dit betekent dat je niet gebonden bent aan een specifieke kijkpositie en vrij kunt bewegen zonder te veel in te boeten aan beeldkwaliteit. Of je nu op de bank zit of in een hoek van de kamer, je kunt nog steeds genieten van een plezierige kijkervaring. En dat is zeker een pluspunt voor de Nikkei NH2424SMART.

In conclusie kunnen we zeggen dat de kijkhoektest van de Nikkei NH2424SMART – 24 inch ons heeft laten zien dat het beeld redelijk goed zichtbaar blijft vanuit verschillende hoeken. Dit is vooral handig in situaties waarin niet iedereen recht voor de tv kan zitten. Of je nu een film kijkt met vrienden of met het hele gezin geniet van een avondje televisie kijken, iedereen kan een comfortabele kijkpositie vinden en toch van de beeldkwaliteit genieten. De Nikkei NH2424SMART biedt dus een veelzijdigheid en flexibiliteit die zeker gewaardeerd zal worden door huishoudens met verschillende kijkvoorkeuren.

Kijkhoek-vooraanzicht2
.

Input lag

Slimme TV, vloeiend gamen.

Dit is een cruciale factor voor gamers die willen genieten van een soepele en responsieve speelervaring. Bij het testen van de Nikkei NH2424SMART – 24 inch, hebben we gekeken naar hoe snel de televisie reageert op verschillende inputsignalen en hoe dit de gameplay-ervaring kan beïnvloeden.

In onze tests hebben we de televisie aangesloten op zowel een PlayStation als een Xbox om het verschil in inputlag tussen de twee consoles te kunnen ervaren. We hebben diverse games gespeeld, van snelle first-person shooters tot langzamere strategiegames. Onze bevindingen waren over het algemeen positief, met een minimale inputlag die de gameplay niet significant beïnvloedde. Dit betekent dat gamers van alle genres kunnen genieten van een vlotte en responsieve speelervaring op de Nikkei NH2424SMART.

Om een hyperrealistisch scenario te creëren, hebben we ook het gebruik van een draadloze controller getest. We waren aangenaam verrast door de minimale inputlag die we hebben ervaren, zelfs bij gebruik van de draadloze controller. Dit betekent dat gamers geen concessies hoeven te doen aan de speelervaring, zelfs niet als ze de voorkeur geven aan het comfort en de bewegingsvrijheid van een draadloze controller.

Al met al is de Nikkei NH2424SMART – 24 inch een geschikte keuze voor gamers die op zoek zijn naar een televisie met minimale inputlag. Of je nu een snelle shooter speelt of een langzamere strategiegame, deze televisie biedt een vlotte en responsieve speelervaring. Met zijn compacte formaat en scherpe beeldresolutie is het ook een ideale keuze voor ruimtes zoals een kinderkamer, caravan of camper. Als je een gamer bent die waarde hecht aan een goede inputrespons, dan is de Nikkei NH2424SMART zeker een aanrader.

Input lag-zijaanzicht2
.

Energieverbruik

Nikkei NH2424SMART: zuinig en kwaliteit

Bij het testen van het energieverbruik van de Nikkei NH2424SMART televisie tijdens normaal gebruik waren de resultaten opvallend zuinig. In vergelijking met andere televisies in dezelfde klasse, verbruikte deze Nikkei slechts een minimale hoeveelheid elektriciteit. Zelfs tijdens lange kijksessies bleef het energieverbruik binnen de perken. Dit is goed nieuws voor milieubewuste consumenten die op zoek zijn naar een energiezuinige optie zonder concessies te doen aan de kwaliteit van het beeld.

Wat betreft het energieverbruik in stand-by modus presteert de Nikkei NH2424SMART eveneens uitstekend. In veel huishoudens staat de televisie vaak op stand-by, klaar om snel weer ingeschakeld te worden. Gelukkig is de energie-efficiëntie van deze Nikkei televisie niet beperkt tot alleen het gebruik, maar wordt ook in stand-by modus energie bespaard. Dit is een positieve eigenschap, aangezien veel mensen geen zin hebben om na elke kijksessie de televisie volledig uit te schakelen.

Met het oog op de toekomstige energiebesparingsmaatregelen en de groeiende behoefte aan duurzame oplossingen, speelt het energieverbruik van elektronische apparaten een steeds belangrijkere rol. De Nikkei NH2424SMART – 24 inch bewijst dat het mogelijk is om een televisie te hebben met uitstekende beeldkwaliteit en smart functies, zonder dat dit resulteert in een hoog energieverbruik. Het is een geruststellende gedachte dat je kunt genieten van je favoriete programma’s en films, terwijl je tegelijkertijd het energieverbruik in de gaten houdt.

Energieverbruik-sfeerfoto2
.

Nikkei NH2424SMART – 24 inch kopen, ja of nee?

De Nikkei NH2424SMART – 24 inch is een compacte televisie die niet teleurstelt. Met zijn scherpe beeld en heldere kleurweergave weet hij indruk te maken, zelfs vanuit extreme hoeken. Daarnaast biedt hij handige functies zoals ingebouwde wifi en de mogelijkheid om apps te installeren, waardoor je gemakkelijk toegang hebt tot Netflix en Youtube. Zowel filmfanaten als gamers zullen genieten van de minimale inputlag en responsieve speelervaring. Al met al een aanrader voor wie op zoek is naar kwaliteit en functionaliteit in een compact formaat.